:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

...MenGaPa...

jujurnya..aku hilang bicara pabila ia kuketahui..aku hilang kata pabila ia dibongkarkan..aku hilang ketawa bila ia diungkapkan..terkedu..ya..aku terkedu..terkesima..sesungguhnya ia tdk kuduga..langsung tidak! aku kah yang salah dalam menilainya slama ini? aku kah yang buta dalam memahami apa yang dipaparkan? begitu dalam aku cuba untuk memahami..untuk menerima..tenyata..masih jua aku buntu..perlukah aku menyerah kalah?perlukah aku biarkan ianya berlalu pergi?
sungguh aku keliru..sungguh aku tdk tau apa yg perlu aku lakukan..mengapa? mengapa ini yang harus terjadi? dan mengapa sekarang ia terjadi?

27/5/10 (4.41 am)
- aku sndri xtau ape kne dgn aku ni..mood skg mcm tgh teremo n terjiwang lbh plak..hahaha..maka kamu2 pasrah jela..(^.^)

0 juri awam:

Post a Comment