:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

pose sdh pergi..raye sdh dtg

sdr x sdr..akirnye..dh tibe kte ke ari last pose..esk dh nk raye pon..aku smpt pose kt umah 4 ari je..sob3..tp atlis smpt jua la kn? huhuhu...ni aku bru je lps m'iron baju2 pepel utk d pakai esk! yeah! tema kami sefemli thun ni adala PEPEL! em..td smpt jua berwebcam dgn adk aku yg dok mesir 2..die sebok je nk mnunjuk jubah die kt kami! mentang2 la braye pakai jubah thun ni..hampeh! ehehe..em..ntah nape..kpale aku agk sakit n idon pon tersobsek2 je ni..nk kate men ujan..xde pon..ntah la..agknye sbb byk sgt kemas umah kot..mklum la..aku srg2 kemas umah.. halaman umah yg dulunye cm tmpt pmbuangan smpah dh jd cm halaman umah btol..lega ati tgk umah & halaman umah yg dh kemas! huhuhu..uh! mlm ni nk kne tdo awl! esk nk kne bgn awl kn...huhuhu..nite ebribodi! CAMAT ARI RAYE..MAAP ZAHIR BATIN! mtk maap x bls msg n x anto msg..sakit jiwe je aku tgk ble asik msg sending failed! ehehe..& ooh! arini..30 ramadan..em..slmt ulang tahun kelahiran buat kamu! smoga kamu sntiasa d berkatio & dirahmati Allah! wish u a blast beday dis year! :)

0 juri awam:

Post a Comment