:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

remembering the moments!

aku baru je balik dari kampong pinang kat klebang, melaka ni. aku folow kawan yang ajak gi sane coz katenye ada sambutan ari belia kat situ. at first, before gi sane semalam, i was really wondering about the kampong coz mnurut mira, i will like the place.so cam aku tertanye2 la kan? paekah yang ada kat situ sampai agak2 aku leh jatuh ati 2? then, bile sampai kat the place semalam, memang la aku tersangat excited! the kampong x de la bandar. memang tersorok jaoh ke dalam. tapi bile masuk kampong 2, aku excited, sebab kat situ ada sawah padi..something yang betol2 remind aku pada childhood aku! ciusly rae excited x hengat! ngeeee~ dr petang sampai semalam, takde la wat ape sangat. juz nolong2 bungkus hamper and things like that je..

akak tengah bizi ler dik. sabau ye? (cakap cam orang melaka) 
akaks urusetia pon nak pose okay! :)
the most excited things happen pagi tadi la...ok, part pagi x de la excited sangat. coz pagi2 tadi kene jadi urusetia. agak pening sebab bercampur aduk. then lepas dah jadi urusetia pendaftaran, bole game start, i asked my friends masuk sawah. not into the real sawah yang penuh air 2. juz jalan2 atas batas die je..mase berjalan2 atas batas2 sawah 2, berhati2 abis! yeler, batas 2 licin,so takot la jatuh. baju dah ler warne putih td. kami jalan2 sampai agak ke tengah sawah. then stop & pose! hahaha..sesi bercamwhoring di tengah sawah pon bermula la..agak banyak jua berposing di tengah2 sawah 2. lepas dah melepas gian pose, kami berjalan pulang ke pangkal jalan..heeeee~ tengah2 berjalan, lalu kot bebudak men netbal. dorang nak jaringkan bola. n bile bola jatuh dalam air, splashh!! terperciklah air 2 pada kami si pelalu lalang ni..nasib sikit je kene..kalu tak, mao aku nangis x abis! ahahhaha~



it's sawah padi guys! ooh..excitednye! ^.^
kene berhati2 ni..bahye!


lets be the gorjes scarecrow! *gorjes kah? muntah*

hey2..ada ikang lah! *ambe orang ganu*

di sane masih banyak sawah padi 
tadi ingt nak nunggu acara tangkap itik, tapi x jadi sebab dh nak balik. sebab nak gi umah kawan & x nak la sampai umah lewat sangat. penat nanti. esop dah la sekolah. huhuhu...mase nak balik 2, sempat lagi aku renung sawah padi yang x berpadi 2, and ati kecik aku cam berbisik, "balik dulu sawah padi. thanx sebab bagi saya chance utk remember balik & rasa balik zaman2 kecik saya dulu"..kemudian, kami pon pulang..
~the end~

0 juri awam:

Post a Comment