:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

ape gunenye?



this is currently what i am. TRAGIS!
entri ini adalah penulisan akibat kefrusan yang melanda bile bace pernyataan spa "pembekuan pengambilan kakitangan kerajaan telah dilanjutkan sehingga 31 Disember 2011 - SPA". mungkin akan ada sedikit keemoan dalam entri ni. harap maklum~

ape yang buat aku rase frust is sebabnye, aku rase cm tak berbaloi betol la. penat aku blajo sampai bertahun2 tapi end up with no job. bukan la nak kate tak iklas belajo dulu, tapi if takde keje, ape gune ilmu2 yang aku belajo tu? aku nak jugak apply segala ilmu yang setotet yang aku ada ni dalam bidang yang sepatutnye. sedey tol rase. if tau gini, baik la takyah belajo lame2. tapi kang aku cakap gini, ada plak yang akap aku ni tak reti nak bersyukur ke ape ke. bukan tak bersyukur. tapi rase cam tak berbaloi kau tau? frust, kecewa, sedey, segala bagai perasaan except gumbira ada dalam ati aku sekarang. tak nak komen banyak2 sebab nanti sure aku akan burst out banyak bende negative yang might bring bad effects to me and to certain people.

cume nak cakap, sekarang ni rase frust amat. nasib aku tak tertonggeng atas katil ni. hahaha~ sedikit marah dan tidak rasional ketika ini. tapi cube di kontrol dengan positive thinking which is, Allah knows best for me. mungkin ada hikmah nape benda ni jadi. hikmah yang aku tak nampak sekarang ni sebab aku tengah frust. takpe lah. aku tunggu jela pe hikmahnye tu nanti. mungkin jugak nak suruh aku dok umah dulu sekarang ni. nanti kang dah keje, kot susah nak cuti. ye tak ?*positivenye aku!!* papepon, dear hati, be patient ok? jangan sedey2. raye dah dekat ni. hukhuk~

ok, dah abis. tata!


2 juri awam:

tnoe said...

Kak dida,
When the journey gets rough just believe you're strong enough to make it.

cikdidasyuhada said...

em, i hope so my dear. i hope im strong enuf 2 make it..huhuhu

Post a Comment