:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

mari masuk mood raye




woi! raye dah dekat woi! tinggal lagi seminggu je. SERONOKNYEEEEEEEE!! yeye! nak raye! nak raye! kalu dekat2 nak raye gini, yang bestnye main bunga api la kan? tapi sebab dah besar sikit, aktiviti tu terpakse la di kurangkan. segan dengan jiran2 if aku yang melebih2 dok main bunga api. hahaha~ and untuk menimbulkan prasaan dan mood raye dengan lebih mendalam lagi, mesti lah dengar lagu raye kan? mase blajo dulu, bile je dengar lagu raye, mau berair mate tringat kat umah. tak sabar2 tunggu nak balik. gelojoh tak hingat! huahuahua. btw, kt bawah ni lagu2 raye yang aku suke. sebenarnye suke sume lagu yang namenye lagu raye, tapi susah la plak if nak post sume kat sini. so aku pilih 10 je ea? bermula dr lagu no 10 ke no 1. tapi tak semestinye lagu no 10 aku paling kureng suke. aku main letak je ni. sebab otak jem nak pilih mane paling di sukai. sume aku suke wei! aaah, dah merepek! jom masuk mood raye! jeng3~

10. hari raya hari bahagia - ramlah ram

selamat, selamat hari raya. meh kite raye!

9. satu hari di hari raya -m. nasir

nyanyi lagu ni, musti aku jadi pandai math kejap. sebab bile nyanyi rase cam nak ngire. satu hari di hari raya, dua hari di hari raya, tiga hari di hari raya. ko sambung sendiri la plak kiraanye. 


8. selamat hari raya - saloma

mintak mak, kuih sepotong, kalu dapat banyak potong pon tak ape. hehe~


7. seloka hari raya - hail amir & uji rashid

bang, meh gi braye. mak marah gi raye lambat2. wahahaha~

6. pulang di hari raya - noorkumalasari


ku kini telah kembali, padamu yang menanti. memang aku dok umah je ni. umi and abah aku dah tak nanti dah. huahuahua

5. suasana hari raya - anuar zain & ellina

bile ramadan dah berlalu, tibelah masa untuk bersyawal! yeah!

5. aman shah - kepulangan yang dinanti

syahdu wei dengar lagu ni. syahdu amat! sob3


3. balik kampung - sudirman

dengar lagu ni, kalu time tak raye pon rase teruja nak balik kampung. agagaga~

3. menjelang hari raya - dj dave

menjelang hari raya, make sure sume persiapan raye dah ready. kalu tak. haru kau nanti!

2. aidilfitri - sanisah huri

beraya2 jugak. ingatlah pada mereka2 yang telah tiada. rindu arwah atok, nenek2 aku! huaaaa~

1. selamat hari raya - rahimah rahim

yang jaoh kirim salam je. yang dekat kirim duit raye la wei! wakakaka~

dah cukup seploh lagu raye aku pilih. ada banyak lagi sebenarnye. tapi seploh pon dah banyak ni. *malas sebenarnye *..mase taip entri ni tadi, sambil2 dengar lagu raye la. leleh jiwe aku sebab rase tak sabo nak raye. huahuahua~ btw, selamat ari raya pada sume! mintak maap kalu ada salah silap. pada kau2 yang dah keje tu, jangan lupe hulur duit raye kat aku jugak! wagagaga~ 

ok. dah abis. tata!


0 juri awam:

Post a Comment