:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

reunion pasangan kekasih, bunga api & bbq


macam malas nak taip panjang2. ko tengok gambar2 and bace caption die jela ea? layaaaaaaaan~

pasangan kekasih sorang gelap sorang tak gelap yang dah 2 tahun berpisah akhirnye berjumpe
tengok je ke bang? tulum la hidopkan api tu
first try bakar satay. abis legam satay di buat dek dorang ni
perbincangan jejaka2 muda sambil membedal satay legam
kesian plak aku tengok muke khalis tggu hasil masakan. yang minah2 kat belakang tu,  sebok  nak  ilangkan kehausan sampai tak sedar gambar dorang kene snap. hehehe

bersemangat main bunga api. qilla ciap duduk atas batu2 lagi
iman main mercun das *tatau betol tak name die. tapi rase cam dah betol*


sebenarnye ada lagi gambar nak masukkan kat sini. tapi tenet tengah gile ni. malas la aku nak tuggu. so, ko tengok gambar2 ni jela ye? sume gambar orang. gambar sendiri takde sebab aku jadi cameragirl time ni. takleh nak camhor ler. arap maklum. huhuhu. 

ok. dah abis. tata!

0 juri awam:

Post a Comment