:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

GUILTY yang melimpah ruah

punya perasaan ini dengan teramat mendalam sekarang ni!
these few days, aku rase berSALAH sangat2. GUILTY gile diriku ini! melimpah ruah perasaan tu dalam diri aku sekarang. memang DIRI aku ni tersangat la KEJAM. kejam tu bukan la sebab aku gi bunuh sape2. or gi dera sape2. NO. KEJAM tu sebab aku tau aku telah meLUKAkan hati someone. and aku MEMANG sengaja melukakan hati die sebab aku TAKMO die sakit lagi. JAHAT aku kan? YE. aku tau tu. aku ni memang la BAD GIRL! T.T

gambar takde kaitan. caption je ada kaitan.
TUHAN je tau betapa aku rase diri aku KEJAM gile wat gitu kat die. die bukan orang lain. die kawan aku. KAWAN yang aku SAYANG sangat. aku tau die memang terLUKA dengan ape yang aku buat kat die tu. dan aku sengaja menSTONEkan hati aku pasal pe yang die rase tu. buat tatau je. buat bodoh je. ignore je feeling die. cius susah kau tau! sob3

TAPI, aku TERPAKSA wat gitu. terpaksa sangat2. sebab IF aku tak wat gitu, die mesti lagi teruk. and sebab aku SAYANG sangat kat die, aku takmo die rase yang lagi teruk tu. aku takmo die dok dalam keadaan yang sakit amat tu. aku TAU die sakit sekarang. tapi, sekurang2nye, sakit tu, tak sesakit yang akan die alami IF aku tak wat gini kat die.

aku cume nak tengok die HEPI. nak tengok die BAHAGIA and nak tengok die DAPAT ape yang die nak. tapi ape yang die nak sekarang, MACAM tersangat MUSTAHIL untuk die dapat. aku tau memang aku TAK PATOT halang die dari dapat ape yang die nak tu. tapi, aku KENE halang benda tu. aku TERPAKSE jadi orang yang TAK SAPOT die. sangat susah. sebab selama ni aku lah yang dok BAGI SOKONGAN pada die untuk dapatkan bende tu. bile aku terpakse BACK OFF dari wat benda tu, dari terus sapot die, rase BERSALAH and KEJAM gile!

yang wat aku lagi rase gile2 bersalah is sebab aku TAK MAMPU nak bagitau die benda sebenar. aku TAKLEH bagitau die bende betol tu. AKU TAK BOLEH! biarlh benda tu jadi RAHSIA. kalu lah kau tau wahai kawan! hukhuk. erm, tapi takpelah. BIARLAH aku nampak jahat sekarang. BIARLAH aku jadi kejam sekarang. ASALKAN die dah tak terluka lagi bile die tau bende tu. and aku arap, sampai bile pon die TAKKAN tau. and aku arap, IF die TERtau pasal bende tu, die akan PAHAM nape aku wat gitu selama ni.
RAHSIA. RAHSIA. RAHSIA
pada KAWAN aku tu, mungkin kau tak bace pon belog aku ni. TAPI, kat sini, aku nak mintak MAAP sangat2 sebab aku buat kau terluka. sebab aku kejam dengan kau. sebab aku buat kau sakit sekarang. aku memang tak pernah menZAHIRkan sayang aku pada kau, tapi aku arap kau tau aku SAYANG kau and aku TAKMO kau SAKIT lebih teruk dengan HAKIKAT itu. aku tau aku BUKAN kawan kau yang baik bile aku wat gini kat kau. I AM a BAD GIRL. tapi cukup kau tau, aku MEMANG SAYANG kau.! I'M SORRY! I CIUSLY AM!
SAYE MINTAK MAAP AWAK! ~.~
ok. dah abis. tata!

2 juri awam:

izaFiza said...

bakpe plop cik dida..huhuk..

cikdidasyuhada said...

huhuhu..bese la..krisis dalaman diri..:(

Post a Comment