:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

keciks beday celebration


29 malam. buat sepraise kat keciks. oleh sebab khalis pnye beday is on 28.8 and syadia is on 30.8. maka me n my bro pilih utk wat party kat dorang on the between day. baru tak gaduh. lagipon beday cha tu raye. agak susah nak celeb nanti. hehehe. well, its not party at all la. juz lepas femli punye fotoshoot untuk raye tu, aku kononnye gi dok dapur sembang dengan umi and their bro amik gambar dorang. aku suruh abang jangan bagi dorang masuk dapur.

so dok tengah2 dorang ralit posing, aku bawak kuor kek and aku panggil name dorang,. bile je dorang pusing, terkejut tengok kek. memang tak bleh blah tol muke dorang mase tu. terloncat kegembiraan terus! then nyanyi2 lagu beday. tiup2 lilin and cuap kek and bagi gifts kat dorang. from me and my parents. sebab kek dah di sponsor oleh abang dorang, aku bagi gifts la. bukan gifts ape pon, baju raye je. sebab kebetulan nak raye kan. sukenye dorang dapat kek and gifts tu. aku rase epi and bahagia gile mase tu. cius! tak reti nak describe feeling tu tapi when things that we do di appreciate, rase terharu kan? so, the photas are like below. check it out!

muke2 baru dapat kek
tak sabo nak tiup lilin la tu sampai muke sorang2 cenggitu
aeh is now 7 and cha is now 9
tak sabonye nak potong kek ni!
sukenye dorang dapat kek!
the gifts. *gile buruk balutan*
sume tengah membedal kek black forest cheese dr secret recipe
baju dari aku
tak sempat amik gambo die buke gifts, gambo ni pon jadilah
p/s: ni cite dah agak basi. tapi nak tulis jugak dalam belog. hehehe. before ni bizi nak braye sampai tak nyempat nak nulis. *campur malas sikit2 je.ngeee*

ok, dah abis. tata!

0 juri awam:

Post a Comment