:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

MUSHY time

aku menDIVA
tibe2 arini rase cam nak mengarut pasal sorang kawan ni. tibe2 rase cam nak merepek pasal die lah arini.  kawan tu sape? oh, kawan saya tu name die NOR HERIANA BADERULIKSAN. kawan2 saye panggil die E. saye panggil die HERI. femli die panggil die eyie. budak2 kat melaka dulu panggil die ticer ana. banyak name die kan? heeeee~ heri, aku ciusly nok ngarut pasal mung ni! beware jelah dengan karut marut aku ni hokeh? weeeeee~

saya curi gambar beliau berCAMHORing. weeeee~
nape tibe2 aku nak merepek pasal die? em, frankly speaking, sebab aku RUNDI, RINDU die. ye. aku rindu die sampai aku stalked facebook die tadi. ye. aku rindu die sampai aku gi cari blog die kat pakcik google tu. peh, memang first time la aku cari blog orang thru pakcik google tu. nasib aku jumpe blog die. kalu tak, majuk dengan pakcik google tu! hahahaha~

aku kenal E ni sejak masuk upm. die satu kos dengan aku. tapi die kolej lain. aku pon mule2 tak la baik sangat dengan die sebab die dok kolej lain, die geng lain and die muda sikit dari aku, muda by 2 years. aku ni budak exdip, so KONONnye aku mature sikit la. tak main la kawan dengan budak2 ni.huahuahua~ by the way, aku memang tatau camne aku leh baik dengan die. agaknye bile dah selalu bersame and dah kenal diri masing, jadi leh geng kot. die tu, TOTALLY, yes, i mean TOTALLY different dengan aku. aku ni LOUD, die SLOW je. aku ni GEDIK, die COOL je. aku ni TALKATIVE, die DIAM je. memang lain lah! tapi betol la orang kate, yang lain tu la yang menCOMPLETEkan kite. care aku dengan die lain. so, benda tu buat kami ADAPT and ADOPT care masing2 tu. lame2 dah paham care masing. dah leh time care masing, so lame2 dah masuk geng.

sempat aku nyelit!

beliau DERA saya!

bercekak pinggang
sedar tak sedar, dah 4 tahun aku kenal E. tipulah kalu aku kate dalam 4 tahun ni, idop kami ceria ria je. banyak gile kot krisis kami faced. maklumlah, kan care lain2. heeeee~ yang paling aku ingat is time teater tesl. mase tu gadoh dengan die gile besar la. bukan la gaduh main aku-tarik-rambut-kau-tarik-rambut-aku tu. NOPE. mase tu more to terasa hati la. aku dengan jayanye berjaya buat die nangis sebab gaduh dengan aku. HEBAT aku kan? deng! aku tau die nangis sebab terasa dengan aku. tapi mase tu aku bz pasal teater and netball and krisis life aku sendiri. so cam terLEPASkan kat die. lepas tu aku gi je mintak maap. gile malu kau tau nak mintak maap time tu! yela, buat salah pandai. tapi nak betolkan balik tu, erm, malu la jugak. beselah, nak buat baik kan susah. setan tu dok hasut je. tapi aku tak ikot hasuta setan tu sebab aku gi pujuk die. peluk die. terus die nangis lagi. sampai aku pon cam berair mate jugak la. rase bersalah tu, peh, kalu kau nampak, besar lagi pada dewan tu. tapi aku tak nangis la. mane boleh dua2 nangis. nanti takleh betolkan keadaan. aku kene jadi COOL mase tu. hahaha~ em, lame jugak die tak bercakap and layan aku dingin je. tapi aku dengan penuh rase tak malunye, tegur je die. lame2 die boring kot tengok aku tak malu sangat ni, die pon ok. and memang lepas tu, aku cam jage la sikit perlakuan dengan die. sebab aku tau die sensitip. tapi kenkadang aku ikot kepala otak aku je. nak sound aku sound je. weeeeee~

aku tak reti nak put and describe E ni camne. kalu kau tak kenal die dengan baik, konfem la aku rase kau tak leh time care die tu. konfem kau susah paham die and dengan otomatiknya kau akan judge die teruk. konfem! tapi kau tak kenal die betol2, so kau tak akan paham die camne and kau takkan tahan dengan die. aku yang ala2 agak kenal die pon sumtimes rase down bile angin die tu datang. kalu time angin die datang di kala aku tengah sensitip, memang je die kene jugak dengan aku. EMO vs EMO la jawabnye. tapi if angin die datang time aku rasional, aku wat BODOH je. bior je die EMO sorang2. wahahahaha~ kengkadang aku nyampah jugak bile die nak EMO2 tu, rase bengang jugak, tapi if aku dok terIKAT dengan all the emo2 things tu, teruklah kami gitu kan? sampai bile tak baik2.

di ZOO MELAKA

ZOO MELAKA lagi

tambah lemak di TANJUNG MAS
banyak sangat benda aku lalui dengan die. time susah, time senang. time suke, time sedey. time terboikot, time memboikot. die owez ada dengan aku. tapi time gedik aku sorang la. die tak layan gedik aku tu. hehehe~ die jugaklah hausmet aku time praktikal. menjalani keGILAan praktikal yang menguji kesabaran tu bersame2. banyak dowh susah senang aku time belajor aku lalui dengan die. orang tinggal aku pon, die ada lagi. aku cius terharu bile ingat sume kenangan tu. kawan time kite suke senang je nak cari, tapi kawan time susah, tak ramai ada.  aku berTUAH aku ada die. orang tak paham and tak suke kami pon, ADA AKU KISAH? yang penting aku tau aku SAYANG die. cume aku tak pernah cakap face-to-face dengan die. ai malu yu! hehehe~

mengGILE

dengan our beloved madam jue time praktikal
aku tatau la E bace tak entri ni. mungkin ye, mungkin tak. tapi papepon, aku cume nak cakap, aku mintak maap sebab aku tau BANYAK gile wat salah dengan mung. aku tau mung banyok terasa dengan keLASERan aku, im SORRY for that. and i want you to know that, memang aku appreciate gile keHADIRan mung dalam life aku. thanx for being with me all these while. and ooh, aku mintak maap sebab dok leh tunaikan hajat mung untuk lost kontek. huahuahua. aku kan jenis dok malu. konfem la aku cari gok mung even jarang2. so jangan la simpan arapan untuk menghilang dari idop aku ye? wiwiwiwiwi~

HERI! aku tuju lagu ni ke mung. terimalah! jom kite MUSHY2. cewah!


RINDU kamu. SAYANG kamu HERIANA! xoxo~

ok, dah abis. tata!

0 juri awam:

Post a Comment