:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

proses penDERAPan part 1

bebaru ni, aku ke key ill. gi sane dengan femli aku. actually nak attend konco aku which is on 19.10.11. tapi kami gi sane on the 18th.maklumlah, jaoh oo dari ganu ke key ill. 8 janm beb! naik kematu bontot aku dok dalam kete. krem kaki mendrive. wuwuwuwu~

entri ni adalah part 1 proses penDERAPan yang berlaku baru2 ni. sebab banyak sangat tempat gi jenjalan. kalu nak tulis dalam entri ni sume, memang la panjang tak hingat! hehehe

ok. sambung cite. oleh sebab konvo di ari rabu pagi, maka bile sampai petang tu, dah check in di bilik di mardi tu, aku bawak adik2 aku makan kat RESTAURANT CHOP and STEAK. menambah lemak jugak la kirenye ni. dan oleh sebab aku yang belanje aritu, peh, suke2 ati je adik2 aku oder. nasib mak tak kopak nyah! tengok la pe dorang oder.

chicken chop oder by khalis

morocco chicken rice for acha

mix lamb chop my oder

abang oder T-bone steak oder 

sizzling lamb steak pilihan iman

and ni gelagat2 kami sementara dapat makanan and bile dah dapat makanan tu.

3 budak lelaki di umah kami

mase ni minah ni tengah majuk

rajuk terus ilang lepas dapat makanan

iman cam terliur je tengok abang punye

yeah! killing the food

eceh, bile makan tak ingat dunia

aeh sungguh la spastik

peh, kenyang amat wei lepas makan tu. infact aku tak abis pon makan yang aku oder tu. and aku bagi kat MR TONG SAMPAHS which are abang and iman la. banyak gile dorang makan! si iman tu, nampak je kurus melidi, tapi makan banyak gile! membela ke ape ntah die tu. hahaha~ mase nak membayor tu, ketar jugak tangan aku. maklumlah, tak bese makan sampai ratus2. first time ni.tapi takpelah.demi adik2 ku. bayor jela. ingat mule2 nak tinggal je dorang suruh basuh pinggan kat situ.tapi aku kan kakak mithali, haruslah tak sampai hati. wahahaha~

adik2 aku depan the restaurant

buat2 nampak jelah mahkluks kat depan restaurant tu. hahaha~

well, entri bab memakan mengopakkan duit aku dah abis. atlis ada la jugak gambo aku depan restaurant ni after 4 years aku blajo kat serdang tu. heeee~ nanti aku hapdet pasal kami gi jenjalan kat putrajaya plak neh? yang konvo nanti aku hapdet later. kasi saspens sikit. stay tune guys! ngehehehe~

ok. dah abis. tata!

0 juri awam:

Post a Comment