:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

proses penDERAPan part 3

yeah. arini sambung lagi story mory about berderap2 bebaru ni. kali ni nak cite pasal lawatan kami ke icity. before datang icity, kami gi sini haaa.

mase gi icity tu, dah agak lewat dah. mule2 cam kompius jugak nak gi tak.sebab dah lewat and cam dah penat.yelah, dari pagi kot berjage tanpa rehat. huhuhu~ tapi bile di pikir balik, kalu tak gi, bile lagi nak gi kan? esok2nye nak gi kat lain plak. so, aku decide gi jelah icity tu. and of course lah aku jadi drebarnye. takot jugak sebab ingat2 lupe je jalan. dah la banyak baiki jalan. ada jugak aku rase aku tersesat jalan.tapi rupenye aku masih berada di jaan yang benar. hahaha~

sampai di icity dah around 10 p.m something. mule2 before gi jenjalan, adik2 aku gi membuang dulu. aku dok tggu dorang membuang sampai nak tertido. nape ntah lame sangat. rupenye yang keciks 2 ketul tu terlekat kat snow house tu. acha nak masuk situ.tapi tak berbaloi la. bape minit je ntah boleh main. sebab tempat tu tutup kol 10.30 p.m.

ni la tempat yang acha nak masuk tu

awat la gambo ni jadi senget, haish. bior ler.
susah gile nak memujuk acha taknak bagi die masuk situ. memang je die majuk. peh! geram aku! then aku wat bodoh je kat die, and kami naik atas. oh, kat atas tu ada mainan la. mainan yang kereta api tu. aku tanya keciks die nak naik tak.dua2 jawab taknak. aku nak gerak naik atas lagi, ngada2 plak nak naik. ni ha bende tu.
haaa. kretepi berwarne warni
ok. dah naik bende ni, muke acha terus brubah epi. suke la dapat la melayangkan duit aku. hukhuk~ then naik atas lagi. banyak jugak bercamwhoring. penat pon jadi tak penat dok melayan dorang. naik atas tu, naik lagi bende keretapi atas landasan tu. peh, takot wei! aku naik dengan iman, abang dengan acha, and umi dengan aeh. aku memang je membebel naik bende tu. GAYAT! iman la yang dok kontrol bende tu. sepatutnye otomatik gerak. tapi mase kami naik tu, ada wayar terbakar. kene gerak manual. kayuh sendiri. and iman yang kayuh. and tib2 org yang jage bende ni datang. sebab takot pape jadi kat kami. padahal kami bahgia je layan view.tak dapat di nafikan lah,  view tantek wei walopon aku tengok sebelah mate je. scary! ahaha~
budak koya macho

sempat je posing walopon takot

ni ha landasan die. tinggi kan?

cantik view die kan?

ni lah bende yag kami naik tu
umi and aeh. aeh nyata sangat excited
abang and acha. tak nampak sangat acha
aku and iman. tak tau la nape die sengih gitu

then lepas naik bende tu, kami jalan2. amik gambo sepuas ati dengan segala bende kat situ.

dok atas kaktus
geram kat idong marion rupenye budak2 ni.
konon bawak kuda la ni
kepala kan main mendongak
muke bercahaya
sempoi
nasib pokok tu tak tercabut
tatau nape sume gedik tutup muke
sume gaye menggedik
vandalisme
lepas amik gambo kat sini, kami jalan2 lagi.and uh! adik2 aku ternampak mainan lagi. bileh dah nampak, adutai, menggedik la plak dorang tu. nak naik. haish! terpakse lah aku ikot. *terpakse kononnye.ahahaha*

wiwiwi~ jadi bebudak balik. tengok tu, peneman lebih excited dr aeh.
i donno why but i just love this pic! unik kan?
yeyeye! jadi budak!
steady before naik
muke2 before naik
dang lagi abang PEACE tu
aku plak yang gayat tengok dorang. hehehe
dah turun dah
peh, oleh sebab lame sangat kami tidak menyedarkan diri berderap di sini, abah pon call. actually abah call banyak kali dah. tapi dok bagi excuses sebab nak jalan2 and main segala bende ni. abah dah penat kot menunggu. hahaha. so lepas main bende ni, kami pon balik. sampai kat bilik around 1 am something. aku mandi2 and semayang, and trus BUMM atas katil! penat gile dowh! konon nak kunci jam. skali aku dulu yang terkunci. wiwiwi~

panjang plak entri aku yang ni. takpelah. layan kan je. bukan senang aku nak menaip pepanjang gini. hahaha~

ok, dah abis. tata!

0 juri awam:

Post a Comment