:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

RIMAU vs GARUDA

awat aku rase garuda tu cam burung bese je? hehehe~
malam ni ada game final untuk bola sepak sukan sea. MALAYSIA tanah air ku VS INDONESIA jiran sebelah. peh, aku bajet mesti sengit la game malam ni. sebab ni pertemuan ke dua dah. so mesti dua2 team dah leh bajet pe kekuatan and kelemahan team lawan. seram lak aku rase. huahuahua~

aaaummmm! harimau malaya dah redi nak membaham garuda!

mase game MALAYSIA vs INDONESIA aritu, aku rase players indon ni bleh tahan la main. nasib baik players MALAYSIA mase tu main sedap jugak. so walopon banyak ulasan ntah pape dari pengulas tak bertauliah kat umah aku ni, aku yakin lg dengan team rimau kite. tapi aku arap, malam ni players kite tak main mase main dengan MYANMAR aritu. peh, mase tu aku rase cam nak pelempang sorang2. main gaye malas x hingat! penat aku menjerit kat umah ni haa. memang aku emo lebih la mase tengok game tu. nasib menang jugak.huhuhu~

semoga malam ni HARIMAU MALAYA mampu membaham GARUDA sekali lagi! and arapnye pengadil makan nasi je. tak makan rasuah, and ooh, arapnye malam ni ong kim swee tak kene halau keluar cam aritu lagi. CHAIYOK HARIMAU MALAYA!

AMIN! we will pray hard that the GLORY will b OURS!
ok, dah abis. tata!

2 juri awam:

Wahnan Asliyam said...

Jom tengok sesame mlm ni..!!! hehe...

cikdidasyuhada said...

yeah! jom2!!

Post a Comment