:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

tentang DHIA

oleh sebab kecewa dengan chef sherson lian kat entry ni, saya nak bawak diri lah! nak gi tengok cite tentang DHIA plak. haaa, bercakap pasal cite ni kan, sesungguhnye before2 ni, saya bukan lah jenis yang suke ngadap tv smate2 nak folow satu2 cite. lagi2 bile cite tu tayang tengah2 magrib bute. tapi tatau la nape cite ni ati saya teruja sangat nak folow. hah! mesti sebab ada dorang ni.!
akak angkat tak angkat saya. ngeh3

bekas-bakal pakwe saya. hahaha~
haaa.. mesti sebab ada dorang yang cute lagi ensem ni la yang buat saya makin teruje nak folow molow cite ni. dah cite die macam buat emosi saya bercampur aduk. kadang sedey. kadang geram. kadang x sabo. kadang leleh. kadang epi. kadang romantik. eh, dah banyak sangat kadang. hahaha~ pendek cite, cite ni mampu lah mempengaruhi jiwa rage dan emosi saya.

lagi satu, geram la tengok kat si melly tu. rase nak pelempang2 je die tu. rase nak bagi sepak terajang pon ada! menci sangat la tengok die tu! yang si rose tu geram jugak tengok die. tapi tak la segeram saya rase kat melly. hakdish kat melly skali!! cian kat dhia. cian jugak kat azmi. tapi dah takde jodoh dorang kan? and saya TERSANGAT tak sabo nak tunggu DHIA yang comey jumpe ZIKIR yang ensem tu! yeeehaaa!

haa, lagi satu kan, nak tau nape saya memang folow habis cite ni? sebab bile tengok cite ni, saya teringat sangat kat dua orang kosmet saya dulu. sebabnye muke dorang same dengan pelakon cite ni. tak caye? tengok la sendiri.

ady putra & amirrudin

wani & tasha shila

same kan? walopon tak la 100%, tapi 90% same. pada pandangan mata saya la. lagi2 yang wani tu. kan2? sebab tu saya jadi lagi teruja tengok cite ni.  terlepas la rindu kat dorang. sob3. TESLICIOUS, rindu kamu! *tibetibe*

ouch, saya nak gi konsentret kat cite ni. tak leh fokos sangat la bile sambil menulis sambil tengok tv. hihihi~ jom layan~


ok, dah abis. tata!

4 juri awam:

Wahnan Asliyam said...

kite pon suke cite ni.. best kan dida... tiap ari bukak tonton.my xnak lepas cite ni. btw...zikir da jumpe dhia da!!! hehe.....

cikdidasyuhada said...

sgt best cite die! sanggup je tercongok dpn tv waktu mgrb smate2 nk tgk cite ni. sweet st dorang ber2 kan? hehehe

Wahnan Asliyam said...

kite x dpat nk tercongok da pkul 7 tu, maghrib awal kt sini...hehe.. tapi memang sweet sgt. lgi2 part zikri sbut name dhia...waaa.. senyum sorang2 tgok...hehe..

Wahnan Asliyam said...

btw kwn dida memng seiras la muke diorang....wa, best la kwn ngan ady putra n tasya..hehe

Post a Comment