:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

untuk kamu

dear kamu,

im happy to know u are happy. *ayat cliche.hahah*.

tapi saya rase, tak perlulah awak nak meriak2 dengan saya bahawa awak sedang hepi, sedang bahagia. ok, mungkin KONONnye awak tak berniat nak meriak2 tu, tapi ayat2 yang awak sampaikan kat saya tu, peh, buat saya rase nak melempang awak je. kalu nak berbangge2 begitu, saya pon boleh buat. saya tau la saya takde boypren. tapi saya dah ada TUNANG tau! awak ada? mestilah takde lagi kan? hahahaha. *gelak jahat* so, tolong lah jangan nak melebih2 berbangge talking about the relationship. tengah baru, memang la full in flame and fire. tapi bukan awak sorang je yang tengah berRELATIONSHIP. orang lain pon ada jugak relationship gitu. tapi takde pon riak cam awak. stres tau saya bile awak berbangge2 gitu. nak menunjuk sangat. nak kate awak tu tak pernah ada kekasih, rasenye dah pernah ada before ni. nak suruh saya jeles la tu? eeee...JELESnye saya! sampai rase nak muntah ijau je depan awak!

saya dah tau awak hepi, awak bahagia. so cukuplah setakat tu. saya tak nak tau lebih2 pon. sebab MELUAT lah! mungkinlah awak tak bace pon surat-tak-bape-surat saya untuk awak ni. tapi arapnye, lain kali awak tak wat gitu lagi la neh? kalu tak, terimalah sebijik pelempang dari saya! hohoho~

YANG IKLAS MELUAH PERASAAN,
          sayayangmeluatdenganawak


ok. dah abis, tata!

0 juri awam:

Post a Comment