:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

gadoh2 gedik

haihaihai!

buat ape sume tuuu? bizi prepare untuk kawen ke? hehehe~ haa, meh kite refer pada tajok entri ni. korang2 sume pernah tak gadoh2 gedik? taktau camne gadoh2 gedik? ala, gadoh2 gedik tu bile korang rase korang tengah gadoh dengan boypren or tunang or laki korang. padahal dorang tak pikir gitu pon. dorang cool je. korang2 plak melebih2 emo. gadoh2 gedik ni bese terjadi atas reason yang kecik je. korang pernah tak gadoh2 gedik gitu? ce citer. ce citer. heee~

well, nape saya tanya? huk! sebab saya rase sekarang ni saya tengah gadoh2 gedik lah. tengah sedey sikit ni. TERselisih pendapat dengan incik tunam tadi. terus saya terasa hati. uh! tetibe plak emo lebih. padahal saya sendiri tau bende u takde pape sangat pon. jahat la incik perasaan ni! suke2 hati je terasa hati! haish! tapi mungkin sebab saya sekarang tengah dalam kitaran menunggu bulan mengambang, makanye, saya jadi SEDIKIT eh, SANGAT sensitif. wuwuwuwu~ 


TAKNAK cakap dengan awak!! majuk!!

memang betollah sekarang ni saya tengah gadoh2 gedik. sebab saya je tengah rase bengang. and saya tau, incik tunam saya tu takde pon rase gitu. dah tau die tak pikir kami tengah gadoh. die juz malas nak layan kerenah saya la tew! hehe~ tapi di sebabkan saya sekarang tengah terasa hati dengan die, tak kire, saya nak jugak gadoh dengan die! gedik pon gedik lah! hahaha~ ni saya nak majuk lah dengan die. rase cam takmo lah mesej die malam ni. kalu die mesej pon, saya TAKMO balas! haks! berangan ni! sekali bile die mesej, CEPAT je saya balas! hahaha~

dan di sebabkan saya terasa hati, saya rase cam nak nangis je tadi. tapi tak macho la tetibe nangis kan?? so saya pon, dengan bijaknye cover line. gi tengok cite kabhi kushi kabhi gham part hrithik jumpe sarukan lepas dah lame berpisah tu. time kat umah sarukan tulah. part tu kan sedey gile2. maka terus secara otomatiknye, saya nangis. yey! terlepas jugak la sebak yang saya tahan dari tadi tu. bebaslah kau wahai perasaan sedey! ngeh3~

gambar dorang tengah gelak je saya jumpe kat pakcik gugel. bedal jela! 

haa, saya nangis tadi tu, takde lah sampai teresak2. juz mengalirkan airmata kesedihan je. cewah! lepas dah nangis, terus saya rasa lega. dah takde beban. terasa hati pon hilang di bawa airmata. hihihi~ betollah orang kate kan? sometime we have to cry because it will ease ourselves. kalu dengan saya, kate2 tu memang lah tersangat betol. kalu saya stres ke, marah ke, bengang ke, takot ke, sedey ke, epi ke, nangis je, otomatik lepas nangis tu, saya akan totally ok. weeee~

oleh sebab saya dah nangis sikit tadi, maka, teruslah perasaan gadoh2 gedik saya tu hilang. adoyai! baru bajet nak gadoh lame2 dengan incik tunam. kurang2 2 hari ke. sebab saya tak pernah lagi gadoh lame dengan die. besenye kalu gadoh pagi, tengah ari dah ok. tak sampai 2,3 jam pon. tu yang bajet nak gadoh lame tu. tapi ni tak jadi lah plan saya tu. haish! mesti sebab dah nangis punye pasal tadi tu. 

tapi takpe lah. saya dah tak jadi gadoh dengan die. lagipon saya tau, if saya gadoh lame2 dengan die, saya jugak yang meroyan. yang resah semacamnye saya. bukan die. yang gelabah tak hingat dunianya saya. bukan die. and yang rase bersalah lebih pon saya. bukan die. maka, CANCEL lah pelan gadoh2 yang lame tu. nanti saya jugak yang susah. tak sanggup ai yuuuu! GADOH2 GEDIK sudahhh~

jadi cam dorang ni je. owez gadoh tapi sebenarnye saling memerlukan. kan3?
korang camne? nak gadoh2 gedik ke gadoh tak gedik? rugi kalu korang gadoh tak gedik. jangaaaan.. nanti terseksa jiwa raga. baik gadoh2 gedik je. kalu boypren or tunang or laki korang jenis melayan korang, ada can la kene pujuk. besttt tuuuu! ngeh3~ papepon, if korang pernah gadoh2 gedik dengan pasangan korang, citelah camne korang handle bende tu. nak tau jugak. kot2 saya leh tukar skill nextime. takyah dah saya nangis and kurangkan garam dalam tubuh saya ni. huahuahua~

by the way, before saya endkan entri ni, nak tanye korang, korang rase, sebenarnye gadoh ni penting tak dalam satu2 hubungan? pada saya, bende tu penting jugak sebenarnye. sebab time gadoh lah kite tau pasangan kite suke pe tak suke pe sebenarnya. kita mampu lebih memahami pasangan kita kalu ada gadoh. and hubungan kita takde lah boring. ada turun naiknya. jadi cam lebih bermakna. so i think, GADOH ITU PENTING. tapi jangan la gadoh sampai baling periuk belanga sume. betol tak? buktinye, lepas saya perasan saya tengah gadoh tadi tu, saya rase saya lebih tau pe yang incik tunam saya suka and ape yang perlu saya tolerate dengan die. korang rase camne?

ok. dah abis. tata!

0 juri awam:

Post a Comment