:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

PJJ

salam sume...

kite dah lame tak hapdet belog ni. baru2 ni kite ke umah besfren kite. tido sane. tengok baby die. so, tak online la. balik dari umah besfren kite, kite cam bizi sikit. ni baru ada mase sikit. tapi lepas ni offline lagi jugak.  sebab nak ke kolumpo for few days. bizi sungguh kite ni kan? ngeeee~

banyak bende kite nak hapdet. tapi nanti lah. untuk entry ni, kite just nak luahkan feeling sikit. esok incik tunam kite dah nak flying without wings ke sarawak sane. die cume akan balik few days before majlis akad nikah kami. kirenye lebih kurang lagi 5 bulan. lamenye! sob3~ lepas ni kite kene buat sume bende sendiri la. dah tak leh nak peningkan kepala die. tak leh dah nak serabutkan die and tak leh nak buat die stress sebab kite stress.*niat jahat*


saya kat SINI, awak kat SANE. jaohnye!

before ni memang la dah berPJJ dengan die. tapi after sebulan lebih PJJ yang tak bape jaoh ni, (ganu-klate), rase pelik and sedey lak nak PJJ jaoh2, (ganu-sarawak). nanti nak jumpe memang tak leh. kalu sekarang ni, atlis boleh la jugak gedik2 die datang jumpe kite or kite gi jumpe die. nanti die dah balik sarawak, tak dapat la eden buat gitu laei. susah tu! nak kene seberang lautan lagi! sob3!

kene seberang lautan jugak CINTA kami ni

kite sedey sekarang ni. *mood emo-tak-tentu-pasal*. tak tau la nape perlu sedey. padahal kite tau je die gi sane sebab kerja. agaknye sebab kite dok pikir nanti susah nak jumpe die kot. haish! NYAH lah pemikiran sebegitu dari kotak hotakku! shuushhh!



papepon, semoga kite tabah dengan PJJ ni! eceh! gaye cam tak pernah PJJ je dengan die. gedik lah kite ni.
*please pardon my gedikness. hahaha*

incik tunam sayang, 
saya konpem2 rindu awak lebih nanti. and maybe jugak sebab rindu tu, saya jadi tak tentu hala. mesti akan ada emosi berlebihan. mesti akan ada ketidakrasionalan yang melampau. well, you know me. rite? ngeee~ so saya arap, awak MAMPU, SANGGUP dan AKAN bersabar dengan segala ke-tidak-betol-an saya itu. ngeh3~ takpe lah saya tak dapat jumpe 5 bulan pon. insyaAllah lepas 5 bulan nanti, bile jumpe, awak dah JADI saya PUNYA dan saya dah JADI awak PUNYA. awak jaoh dari mata saya pon, awak tetap DEKAT and SELALU di hati saya! saya SAAYAAANG awak sangat! 

sebenarnya saya SAYANG awal lebih lagi. tapi tangan doll ni pendek lah! hicks!

ok dah abis. tata!

13 juri awam:

Rina Lia (◕‿◕)✿ said...

Alolo comel sangat hehe..xpe. Nanti mestii lagi terasa nikmat kawin hee :)

cikdidasyuhada said...

heee..comey? *segan kite*...tula..berdoa yg kejauhan ni akan buat kawen tu lg nikmat.hahaha~

Wahnan Asliyam said...

Betol tu Dida, semoga nanti terasa kenikmatan tu...^_^.... oh PJJ.. (terasa jugak sbenarnye)hehe...

cikdidasyuhada said...

amin. arap sgt nnt ada hikmahnye.hehehe..haaa..nape terasa jgk tu? ce cite..:)

Wahnan Asliyam said...

Amin...:) Haha...sbb PJJ itu...^_^

cikdidasyuhada said...

skg hajar ktne? bkn kt nilai?

Wahnan Asliyam said...

takla..kite da hbis da pn dida. kat kuching da pun...:) junior je msih kt nilai..:)

cikdidasyuhada said...

ooh..knda kite pon dah abs rasenye.huhu..dh x blk smnanjung ke?

Wahnan Asliyam said...

tak..die tak hbes lgi sbb die junior kite. taun ni bru abes...em,blik 2 blik, tp x tau bile..:)

cikdidasyuhada said...

lor, ye ke? kanda kite junior rupenye? muke tua tp jd junior hajar. lawak plak. hehehe~ nnt mst blk cni blk. time knvo ke..kan3?

Wahnan Asliyam said...

hehe...kite da konvo da awl buln 12 hr tu.. xde konvo2 lgi da pasni. hehe. konvo kanda dida je taun ni..^_^

cikdidasyuhada said...

lorr...dh knvo ke? x pe..nnt knvo knda kite, hajar dtg la.hehehe

Wahnan Asliyam said...

:(..x taula dida..:(

Post a Comment