:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

teaser baju sanding

hai uoolsss!!

saya karang entri ni dengan mood pening2 lalat. kepala tengah pusing sebab penat sangat rasenye. dari pagi sampai petang kuor di servey baju kawen. ok. hari tu dah gi tengok dengan incik tunam. sebab majlis saya nanti saya nak wat simple je, so malas la nak pikir banyak. maka, bile dah tengok tu, kire konon dah decide la nak mane. ni baju yang saya pilih before gi tengok dengan incik tunam. 

wane pink belacan
tapi incik tunam tak berkenan dengan baju pilihan saya ni. hukhuk. so time die gi tengok sendiri tu, saya suruh die pilih mane die nak. and ni yang die pilih.

wane light pink
haaa... mane cantik? baju saya pilih ke? baju incik tunam saya pilih? ngeee~ tapi mase kami gi tengok baju tu, tak decide ag theme color untuk sanding ni. juz memang nak pink. tapi tak tau nak pink saje or pink plus any other color. then discus2, and decide lepas aritu, maka saya dengan berianya nak gi servey kedai2 yang ada baju theme saya nak tu. and my them colour would be..tadaaa.. PINK + GREEN! yeeeeaaaahhh!

saya ada je cari2 kat pakcik gugel kedai or butik pengantin yang ada baju kaler tema saya ni. tapi yang saya jumpe cume satu je. kat kb. kat sini je. terus saya merengek2 dengan incik tunam pasal baju saya tengok tu. ni haa bajunye.

gile meroyan jap tengok baju ni. betol2 cam kaler saya nak
tapi bile saya mesej akak tuan butik tu, katenye die tak buat servis sewa baju je. ooh, patah hatiku! that's why la tadi saya tadi excited je kuor sorang2 gi terjah butik2 pengantin yang ada kat ganu ni, semata2 nak cari baju yang kena dengan tema saya nanti. hehehe. semangat kan? tapi nak wat camne. nak kawen time cuti sekolah. time ramai orang kawen, so haruslah booking awal. kang takde pelamin, meraung saya. huhuhu~

tadi saya gi dalam 6 buah kedai pengantin. tapi, satu je yang saya jumpa baju yang memenuhi citarasa saya. yang sedeynye, saya takleh nak booking lagi baju tu sebab tadi tak bawak cash. adoi, sabtu ni kenelah saya cepat2 gi booking! harap2 takde orang akan berkenan baju tu malam ni. huuuu~

cantik tak? cantik tak?  *gedik*
sowi sebab cropkan gambar tu. sebab tak konfem lagi saya boleh pakai baju tu ari sanding saya nanti. maklumlah, belom di booking kan. korang tolong la doakan saya takde orang berkenan baju tu k? heeee~

ooh, nampaknye saya kene stop mengarang dulu. kepala macam makin sakit. malam ni kene tido awal sikit nampaknya. nite uools! i nak gi mimpi baju kawen tu. hahaha~

ok, dah abis. tata!

6 juri awam:

εїз Cik Fasya εїз said...

alaa..yeke..sian dida..igtkn kalo dia leh sewakan baju,blh la pakai time sanding kan..

erm..buat pilihan yg terbaik ye..;)

Shayra said...

weee.. suka pink! semoga cik dida dpt baju yg diimpikan tu! nanti cpt2 g byr deposit okehh.

Epa Zarifa said...

wah..pink! bestnye...bakal suami xmo pakai pink terpaksa la letak pink kt pelamin kot...hehehe hi cik dida, akhirnya smpi juga kt blog kamu!

jom exchange link :)

http://epagroove.blogspot.com

cikdidasyuhada said...

cik fasya, tula. tragis kite rase. tapi xpelah. redho. huuuu~

Shayra, huaaaaaaaaa...incik tunam kite takmo baju tu. nak nangis ni.

epa, nasib incik tunam ok. tapi ni tukar lagi. adoi.

cik.mila said...

uik..awl teaser baju..hahaha..ak lagi confius wes..57 left to go..sebulan lebih daa..xlama lagi grrrr~

cikdidasyuhada said...

teaser baju awal2 kes koya. ekgi ada plop aku wase.hahaha

Post a Comment