:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

CIK is now PUAN

SYUKUR dan ALHAMDULILLAH.

25.o5.2o12
10.35 am

feeling sangat bercampur aduk. time dekat nak akad tu memang nebes gile la. takot incik SUAMI gagap ke ape. hahah. tapi syukur, dengan sekali lafaz by incik SUAMI, kite dah selamat bertukar status dari CIK menjadi PUAN. lega gile. tapi takde nangis2 pon. jiwe kental kononnye.

skali bile salam dengan umi an abah. wuuuu..~ air mate berderai oo..! lagi2 bile abah ucap TAHNIAH dan umi pesan kat incik SUAMI suruh JAGE kite leklok. sayu tu.. huhuhu.

feeling lepas dah nikah?

TAK CAYE diri dah jadi bini orang.!
LEGA sebab majlis akadnye lancar..!
HEPI sebab dapat suami..!

miahahaha~

YE. kawen tu best sebab bile dok dekat2, bile pegang2, takde orang nak marah. yey! ^____^

esok majlis bersanding. doakan majlis kami lancar..! 

lepas2 ni kite hapdet lagi pasal majlis kite ni. sekarang bizi sikit. heee~

pencuci mate sempena pertukaran status kite ni. 
-
-
-
-
-

incik suami saye memang susah nak senyum. dapat isteri pon tak bape nak senyum lagi. hahaha~

** tak sabo nak setelkan sume majlis sebab PENAT gile. huahuahua~

8 juri awam:

fazey said...

congrats dear :)

QueSeraSera said...

Wow. Mmg besh kan dh jd wifey to encik suami ! Tahniah dear . Kite doakan awk bahagia sampai akhirnya . Selamat membina SYURGA dunia, kelak akan bertemu di SYURGA akhirat . InsyaAllah..

i.Z.z.A.t.i S.a.N.U.s.I said...

alhamdulillah... happy for you =)

Miss Ika said...

Dida, cantik!
Sorry tak dapat datang.
Baru sampai ganu dari Johor. Huhu

Congrates Puan! Sukanya. Hehe

izaFiza said...

tahniah puan dida =)

selamat mnjalani alam rumahtangga dan cepat2 menimang cahaya mata =)

azizah :) said...

cantik syg~~ tahniah!

selamat menjalani alam rumahtangga dengan penuh sabar :)

Kikin Amer said...

tahniah puan dida! barakallahulakuma! welcome to the club yawww :) take care!

cikdidasyuhada said...

thanx sume.huuu.. blog terabai since kawen..sob3

Post a Comment