:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

keje yang berjaya di setel lagi

yey..! 
berjaya setelkan beberapa keje lagi. and they were:

1. deco bakul hantaran
2. deco guestbook
3. signage untuk guestbook
4. bagikan kad kat kengkawan diploma and cecikgu dedulu

kesimpulan untuk keje2 yang berjaye disetelkan harini :

------> sangat puas hati dengan deco bakul hantaran kite. thanx to maksu yang tolong kite cantikkan bakul tu.

antara bahannye. yang lain sume lupe nak amik gambar. heee~

-------> walopon guestbook kite SIMPLE gile, tapi kite sangat suke. cukup cantik bagi kite yang tak kreatif ni. thanx to my pren, leen yang tulung2 bagi idea jugak.


bahan2 guestbook. sikit je. hehe~

-------> signage untuk guestbook pon dah ciap. nextime laminate plak. tunggu rajin sikit. hahaha~

bahan2 signage

------->gi bagi kad kat kengkawan kat kusza. junior la sume tu. dorang cakap kite kurus. wah3, kembang kuncup kite tadi walopon sedar diri tak gitu sebenarnye. miahaha. and bile gi bagi kat cecikgu kat smarteejay, terharu bile cikgu2 kenal lagi kite. dikenali sebab tak pandai math. huahuahua~

gambar yang lain takde. untuk guestbook pon taknak letak gambar sebab nanti tak seprais. lalala~

harini nak gi distribute kad lagi. smoga kite terus bersemangat.

** 17 days to majlis

4 juri awam:

~misshuny~ said...

gud luck dear..=)

cikdidasyuhada said...

tq..! :)

fazlien said...

sebelum deco lupe gile nk amik gmbr kn..sm la..rs xsbr nk buat smpi hbs.pastu menyesl sb xamik gmbr b4 buat.hihihi=P

cikdidasyuhada said...

tau x pe..! mmg nyesal. x leh nk compare. huuu~ excited sgt nk membuatnye..hehehe

Post a Comment