:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

review #7: hantaran

masuk bab hantaran pule.

hantaran pihak pempuan pada pihak laki ada 13.

actually hantaran sepatutnye 11 balas 11 je tapi ntah camne last minit tu hantaran saya nak bagi asben jadi 13 plak. rasenye sebab abah tambah nasi semangat tu . jadi 12. so kene tambah lagi satu supaya jadi 13. heee

barang2 hantaran seperti bakul, bunga, di beli kat nilai and sarang burung and manik kat tepi beli kat ganu ni je. hantaran saya was fully made by my maksu. ada la jugak saya gi tolong sikit2. mule2 nak buat sendiri sepenuhnya. skali rase tak yakin plak sebab tau diri tak kreatif. so gi bagitau idea tu kat maksu and she said boleh aje nak die buatkan. hantaran mule di buat lebih kurang a month before majlis kami.

renda2. ni je yang ada gambo before siap digubah.
yang lain sume lupe nak amik gambo.

tema hantaran saya pada asben ialah pink putih. simple je decorationnye. almaklumlah. saya pengantin miskin. hahaha.

pandangan sisi apabila dah siap di gubah


pandangan atas bila dah siap digubah

bakul yang saya beli tu rm6.90 saje di nilai. bunga2 plak gabung2 tak sampai rm20. yang renda tu mahal sikit sebab saya gedik nak yang manik2. hehe~ boleh lah kalu nak mereview hantaran saya pada asben. kat bawah ni ada gambar.

coklat

sirih

kek

buah

kasut

kemeja and tie

nasi semangat

jam tangan

tuala

kain pelikat

perfume hugo boss

tafsir al - quran

belt and wallet

hantaran asben pada saya plak 11. hantaran warne gold. di buat oleh makcik asben.

hantarannya ialah:


kek

kasut and handbag

sejadah

perfume
*yang bonia tu kotak jam saya*

pulut manis

tuala

coklat

buah

telekung sembahyang

kain sepasang
 gambar hantaran jam asben bagi pada saya takde la plak. kuikuikui.

erm, saya sangat puas hati dengan decoration hantaran pihak saya pada pihak asben. alhamdulillah sume jadi seperti yang di rancang. TERIMA KASIH tak terhingga pada maksu saya, ZALEHA BINTI MUSTAPHA. *kalu ada yang nak tempah dengan maksu saya bolehlah. kuikukui. pomot jap* 

and ooh. untuk hantaran coklat saya pada asben tu, saya tempah dengan akak noorfazlin zakaria. coklat die sedap. dah banyak kali tempah dengan die. ^__^

ok. now im done with review for hantaran. ada banyak lagi nak direview lepas ni. moga keRAJINan terus bersama saya. ehehe~

4 juri awam:

IMaH said...

comelnya hantaran korang! kombinasi warna yang sangat menarik

cikdidasyuhada said...

kuikuikui.. hantaran mmg btol2 ikot wane tema. hehe

~misshuny~ said...

theme cantik..brg nye pun cantik..hehe

cikdidasyuhada said...

barang mmg cntik sbb time nk beli, telan air liur hani ooi. x prnh hayat beli brg mahal gitu. hahaha~

Post a Comment