:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

review #9: guest book & its corner

guest book and guest book corner.

oleh sebab saya ni memang SANGAT la tak kreatif, maka saya decide nak buat yang paling simple for both. 

ni guest book saya.

cover tu memang totally wat sendiri. tempek2 saje.

guest book ni terdiri daripada sebuah album gambar untuk gambar 4R.

colourful note pads

pen wane wani

and few frame gambar

also gambar time kami tunang pasted

at the pagar yang saya cilok dari umi. keskeskes

and ni plak how it looks like when everything's there.





simple, isnt it?

tapi saya sangat puas hati sebab sume tu saya buat sendiri. 

bile selesai majlis, boleh dikatakan half of the album ada wishes from friends and relatives. im glad.!

thanx pada sume yang menulis and mengwishkan kebahagiaan kami.


0 juri awam:

Post a Comment