:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

second honeymoon day 3

hari ke tiga di miri.


posing dalam kete dah jadi menu wajib. hahaha

arini takde gi jenjalan sangat. just gi tengok wayang and makan je. 

we had our brunch kat sini


sebenarnye mase hari mula2 sampai dah nak gi makan kat sini tapi tutp plak. beraya kot. hehe. suami kate kat sini sedap dan ramai pengunjung. mule2 saya cam bajet ramai pon bese la. rupenye ramai tu maksudnye sampai ekne beratur untuk tunggu turn makan. lagipon maybe mase kami gi tu, tengoh mase makan kan. 

kat sini kami makan lelapan lagi. 

lelapan udang menu pilihan saya

lelapan ayam menu pilihan suami

lelapan kat sini sangat sedap okeh.! sambal die tu cam terngiang2 bau belacan. sedappp gileee...!! kami makan berdua ni dalam rm28. ok la tu sebab kenyang lame. hehehe~

then kami gi tengok wayang cite universal soldier. rase nyesal sangat tengok cite tu. cite pasal gaduh, darah, bunuh2. romantik tu memang jaoh la. and time ada aksi2 ganas-banyak-darah, mesti otomatik orang sebelah di cari. memang berselindung di sebalik suami sebab rase nak muntah tengok darah banyak2. tapi dalam2 ganas cite tu, saya sempat je terlentok tido atas bahu suami. hahaha~

lepas tengok wayang, gerak balik ke bintulu. mase tu suami saya cakap kosmet saya yang saya jumpe kat sekolah die tu eksiden. ondaway dari miri ke bintulu jugak. nasib baik dorang takde pape. terus cakap kat suami bawak slow2 je and beringat sikit. takot kot. dah la balik tu lewat juge. kat sane kan 6.30 pm dh gelap. 

kete kawan saya yang kemalangan tu. teruk gile kan?

kami sampai bintulu around kol 7 lebih then g farley jap. sopim baju baby untuk babies kawan2 suami yang kami tumpang rumahnye tu. best oo tengok baju baby.! takpe2. one day nanti kami akan dapat sopim sume barang tu. insyaAllah. hehehe~

balik makan then tido sebab penat gilo.! 

by the way, miri is ok but for certain reasons, saya tak kan dok sane kot. maybe sebab dah bese dok hometown. so taknak dok kat lain. hahaha~

**great experiences there.! loving it.! :)

0 juri awam:

Post a Comment