:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

perfume

post segera gara2 bau perfume.

as korang tau, sekarang ni saya kat tempat kursus. arini dah last day. yey! 

ok. kaitan kursus ni dengan perfume adalah...:

ada sorang cikgu JU *jurulatih utama* ni, perempuan, die pakai perfume same cam perfume asben saya lah..! pastu die dok kat belakang saya. memang la membuak2 bau perfume tu.!

terus teringat kat laki yang di tinggalkan kat umah tu.

and terus kompius.

awat ramai sangat cikgu pempuan yang pakai perfume cam laki saya ni? perfume tu untuk orang laki ke orang pempuan sebenarnye?


aritu dah ada cikgu pempuan sekolah saya pakai perfume gini. arini jumpe lagi. more than one kire ramai la kan? hahahah~


ni ha perfumenye. dunhill red desire.

kalu tengok caption kat bawah tu, tulis FOR MAN. 

maksudnye cecikgu pempuan tu la yang salah pakai la kan? ekeke~

by the way, bau perfume ni memang sangat best.!

k lah. tu je nak cite for now. nak gi wat instrumen lak. babai.!


0 juri awam:

Post a Comment