:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

review #10: makanan tetamu


mood nak sambung review pasal majlis kawen yang dah berusia 8 bulan kembali. hehehe. kali ni pasal....

makan dan makanan.

sangat penting untuk sesebuah majlis kawen. setuju? 
*sebab kalu gi majlis kawen orang, makanan la yang saya tengok first. so saya pon nak makanan sedap untuk majlis saya. orang kuat makan camni lah gayenye.ehehe*

katering kite tu abah yang cari. ok. bukan katering jugak. just upah orang tu memasak. saya panggil die makcik Lah. mase tunang pon memang dah amik dengan die. she's a well-known cook. masakan die memang sedap sampai akak zaimas *pembuat kek kawen saya* pon tanye2 pasal die. 

menu makanan untuk akad nikah:

nasi kuning
ayam goreng berempah
gulai daging
acar
sambal belacan
air sirap

menu makanan untuk sanding

nasi minyak
nasi putih
gulai daging
ayam merah
acar
sambal belacan
air sirap

saya tak sempat pon nak gi jenguk2 khemah tetamu sebab bizi gile on both days tu. so gambar makanan sahaja memang takde. yang ada yang just gambar secara kandid. macam kat bawah ni.

gambo pengantin sebagai hiasan. hahaha

nak? air oren ni besssssttt. hehehe


tapi arapnya tetamu yang datang tu, puas hati dengan makanan yang di hidangkan kat majlis saya aritu.

kalu ada yang tak puas hati, mintak ampunnn.. heeee~


0 juri awam:

Post a Comment