:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

review #11 : hidangan pengantin

makan lagi

hidangan pengantin di sediakan oleh mami saya. mami tu makcik saya belah abah.

untuk hidangan ni, lain sikit dari yang tetamu punye. dah namenye untuk pengantin, kene la lain kan? heheh

so menu untuk pengantin adalah

nasi minyak
ayam masak percik
ikan sweet sour
gulai daging
puding buah
air sirap
air oren


antara gambar makanan dan pengantin tengah makan

bile bab makan dan makanan, memang saya dah tak nampak bende lain. haha

sebelom upacara makan bermula

antara lauk kami

baca doa dulu before makan

mak pak mertua tengah makan

mak pak sendiri tengah makan

jom la makan skali. hehehe

hidangan untuk pengantin belah saya memang simple. takde la udang cucuk2 tu sume. sebab meja makan beradap kami kecik je. tak cukup ruang la. almaklumlah. umah saya kecik. huhuh. 

aritu saya tak makan banyak pon. sesenduk nasi pon tak habis. tetibe je jadi tak lalu makan. padahal before tu melantak kan main. hahah. 

thanx pada yang susah payah siapkan hidangan pengantin and meja makan beradap kami, terutamanya tukang masak diraja, and dayang2 saya aritu. hahaha. thanx all..!

the dayangs. hehe

one of my dayang

my dayang lagi

** rindu nak di layan bak raje. huehuehue

0 juri awam:

Post a Comment