:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

review #13: mehndi @ inai

mehndhi time.

kalu korang dah tau, or ada yang taktau, saya ni suuuuuukkkkeeee sangat tengok industan. memang gile sangat kat industan so i was always dreaming that one day nanti, bile nak kawen, my hands will be like the the brides in the films industan tu. ooh, so filmy la kan? except for the fact, takmo la sarat sangat cam dorang tu. haha

and for my majlis tu, alhamdulillah. dapat tunaikan hasrat hati.

ni inai saya.

kaki tangan sume berinai. hehehe

lebat dan meriah kan? ngeee.

sebab nak sangat inai gini, sanggup saya gi kat mydin mall ganu and berebut turn. kat mydin tu ada sorang pengukir inai. pakistani. dah name pon pakistani, memang bidang die la bab gini kan? die just tanye saya ni pengantin ke tak. nak full ke tak. then die start buat. zup zap zup zap dah siap. oleh sebab saya pengantin first yang nak berinai dengan die, maka saya di kerumuni ramai orang yang nak tengok die buat tu.


ralit tengok die buat

tangan tengah di ukir

budak comey peneman saya. heee

hato ke mehndi 

close up inai di jari

dah ciap.!

saya gi mydin mall tu dengan kawan saya sorang. driver la kononnye sebab bile balik memang dh tak dapat nak drive sendiri. thanx nor sebab teman aku aritu. :)

ehem. ehem.

sebab nak inai penuh di tangan, tangan kene kaku and keraskan. statik .takleh buas.
lenguh.
sebab nak inai di kaki, terpakse jalan without selipar dari dalam mydin mall ke car park.
malu.
sebab berinai di tangan and kaki, kene marah dek ayah ki. tak di buat org katenye berinai gitu.
sedey.
sebab dah berinai di both hands and feet, kene tahan buang air and makan for about 3 hours.
seksa.
sebab dah berinai tangan and kaki, dapat rest and makan di suap umi.
manje.

well, ada pro and con. ada kebaikan dan keburukan. biase la kan?

but whatever happened, orang cakap pelik ke, melebih2 ke, melampau ke, mengade2 ke pakai inai penuh kat tangan and kaki, 
i just wanted to say that,

I LOVE MY MEHNDHI SO MUCH..!



tengah berusaha mengeringkan inai. hehehe

** suka inai ni and my asben said its pretty too.  ^______^


0 juri awam:

Post a Comment