:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

review #21 : outdoor kelantan


warning : entri SANGAT panjang sebab banyak gambar.


outdoor kelantan

date : 30.05.2012
day : wednesday
busana pengantin : butik perkahwinan irdina 2
mekap pengantin : diri sendiri 
*sebab tu mekap pon cam tak mekap sangat*
OP : Nik Qadri


kami shoot for outdoor 2 ari lepas majlis bertandang sebab OP bizi. shooting *dah cam artis plak rase* started at around 10 am. kami beroutdoor di pantai senok kat bachok kelantan. gerak dari umah ma around kol 9 pagi. without breakfes. so pikir nak cepat2 shoot sebab nak gi makan. saya mekap tak mekap pon aritu sebab tak reti. just pakai eye liner skit plus lipstick. huuu~

tapi tak mekap pon takpe sebab OP kami memang kelas lah.! tak mekap pon gambo dah cantik gile. kalu mekap, tak tau la. mesti tak terkate lah. hahaha. betapa hebatnye OP saya sampai meniarap2, tertonggeng sebab nak shoot gambar kami yang terbaik.  hehe.

kami cume di suruh cari cahaya. nasib la mase tu even kat pantai pon, takde orang sebab pantai tu bukan lah pantai berkelah cam pantai saya outdoor kat ganu tu. kalu tak mesti orang tengok pelik je sebab gaye kami memang la gaye sanggup berjemur sambil pakai baju merelip merelap. haha~

cantik kan gambar2 kami?
*sebenarnya nak puji model dalam gambar juge puji OP. hahaha*







i LOVE the way he look at me.!













bile tengok balik gambar ni, rase cam diri tersangat lah diva. hehe



we packed up around 1 pm. mase tu saya dan asben dah lapar gile sebab tak brekfest before shooting tu. penat and letih pon ada. baru kami tau nak jadi model ni bukan senang.ekeke.

bile dah dapat album and CD from the OP, wow! sangat puas hati. berbaloi shoot lame2. sume hasil keje die cantik sampaikan kami yang tak lawa tak ensem ni jadi cun and smart gile. ehehe.

 setiap kali tengok album kawen. rase cam nak kawen skali ag lah.! tapi dengan orang same la. hehehe

yey.! dah habis mereview.! tapi rase cam still ada tertinggal something lagi tapi lupe ape. nanti ingat lah saya update lagi. heee~

so di ending mereview ni, saya mewakili suami saya juga nak ucapkan berbanyak2 TERIMA KASIH pada ahli keluarga sahabat handai rakan taulan jiran tetangga dan para tetamu yang bersusah payah melancarkan perjalanan dan memeriahkan majlis kami. semoga DOA kalian sume akan mengekalkan perkahwinan dan cinta kami hingga ke syurga. AAMIIN.


** lepas ni rase cam nak mereview bab jenjalan honeymoon first lah.tu kalu rajin la kan. doakan jela supaya incik rajin datang melawat saya. hehehe~

0 juri awam:

Post a Comment