:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

cerite semalam


tajuknye cerite semalam sebab tak tau nak wat tajuk pe. hahaha

Ceritenye cume semalam saya ada catch up stories with one of my old friend yg saya kenal mase buat diploma kat kusza dulu. dah lame gile tak kontek die. smalam cam terdapat hidayah plak bile tetibe terkontek die. haha.

mule2 just bertanye kabar jek. macam segan sebab dah lame tak kontek kan. tapi dah saya ni naturally nye banyak bercakap dan memang nesra alam, so lame2 ok la. dari satu cite ke satu cite kuor. mengutuk mengata tu standad la. hahaha. 

then die gtau die nak bertunang dah. saya hepi sangat dengar berite tu. then saya teka2 la dengan sape die bakal bertunang tu. rupenye dengan kosmet dip die. saya dari dulu dah dok gosip2 and syak dorang berdua.kuat jugak instinct saya ni kan? hohoho. agaknye berkat doa mulut saya yang asik sebot pasal dorang bersame tu kot jadi betol. *bajet mulut saya ni masin sangat je sampai kate2 saya jd knyataan. hahaha*

lepas dah tau die dengan sape tu, cakap pasal jodoh la. kalu orang kate jodoh untuk kite sume ni ada cume cepat lambat je datangnye, memang betol sangat la sebab jodoh tu memang dah ditetapkan untuk kite dari azali lagi. 

contohnye saya dengan asben la. kenal kejap, tak sampai stahun terus tunang. ikot logik akal manusia macam susah nak caye orang yang baru kite kenal. tapi dah namenye jodoh. memang akan tetap berlaku juge. kan?macam kawan saya ni, buat penat jek gi bercinta sane sini, last2 nak kawen dengan orang yang memang slalu depan mate. kelakar ada. tak percaya pon ada. tapi tula namenye jodoh. *tetibe rase cam pakar jodoh lak. muahahaha*

catch up stories sume tu abis bile saya cakap nak tido dulu. banyak jugak sempat catch up stories masing2. nanti lah next time lak catch up stories lagi. kalu die rajin layan sikap wartawan saya lagi lah. hahaha.

by the way, nape saya sampai tulis entri untuk die? 

sebab saya rase selama die menjadi kawan baik saya dulu, die lah yang paling memahami peel prangai saya. sampai sekarang pon masih paham lagi. cume sebab dah tak terkontek, jadi tak tau cite pasal masing2 sangat dah. lagi pulak saya ni dah kawen. memang lepas kawen tepon saya sangat jarang di guna untuk kontek kengkawan. Heee. then dulu die jugak rajin layan saya ngarut membebel meroyan. Gadoh tu takyah cakap la. Memang banyak kali. Hahaha. die jugak ajar saya pasal idop ni. pasal hubungan hablu minannas. hablu minaallah. banyak sangat. sebab tu ada entri khas untuk die. *orang lain jangan jeles ye*

to awak yang hanya tau awak tu sape, saya buat entri pasal awak ni. bangge dop? hahaha. masey awak sebab jadi kawan saya. saya doakan awak dan pasangan awak bahagia hingga ke syurga. aamiin. 

Gambo bertunang jangan lupe tunjuk. kedekut tak baik tau.! hehehe

**mohon incik asben tak jeles. Agagagaga. tetibe.!







0 juri awam:

Post a Comment