:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

dating with hubby



dating with hubby ni bende yang SANGAT jarang saya boleh buat. walopon saya dah ada suami, tapi tu la hakikatnye. kengkadang tu jeles bile tengok orang lain boleh berkepit setiap mase dengan hubby dorang. tapi   saya? bende tu pon saya takleh wat. *sigh*. kalu dapat buat pon time cuti panjang jela. contohnye cam arini. hehehe.



arini saya dan hubby gi majlis kawen bff saya, najwa dan adam. lepas gi majlis kawen tu kami balik umah sebab saya sakit perot. so balik rest dulu. petang tadi saya kuor gi umah ayah su mi saya. die panggil kami laki bini gi makan2 kat umah die. katenye panggil pengantin baru. 
*yeah. baru la sangat. dah 9 bulan kawen. kazen saya sampai dah nak dapat anak. hehehe*


then lepas gi umah ayah su mi tu, kami gi pustaka seri intan sebab saya nak cari buku untuk anak2 murid saya. *cuti2 pon ingat bebudak tu lagi. huuu*


then kami gi pantai cari barang kat mydin skit. tapi jadi lame plak kat mydin tu sebab ada barang kami beli cashiernye tersalah key in kan harga. terpakse la deal balik dengan orang kat customer service tu.


muke boring hubby kene menunggu. hehehe

then kami gi lepak kat pantai batu buruk sambil ditemani oleh ni. 


kfc golden wrap chicken. combo A


asben saya suke je rosakkan diet fast food saya. ish, menggoda jiwe tol. tapi saya berjaya juge la tahan nafsu makan ni. just rase sikit sebab ni yang baru. ehehe. then sembang tentang macam2 bende sambil saya suap die makan ayam ni.
  *suke je die bile di suap sebab die malas kotorkan tangan die*


posing dulu seround

then pulang ke rumah. cume nak cakap, best gile dapat dating dengan hubby. hohohoho.!
*orang susah nak jumpe suami gini lah. ehehe*
cara dating saya dan hubby simple jek. asalkan dua2 puas hati. yang penting saya bahagia die hepi. lalala~

** entri di tulis semalam tapi arini baru dapat update sebab semalam line tenet ntah pape je.

0 juri awam:

Post a Comment