:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

games i addicted to



since hubby is living far away from me *kesian kat saya. heeee*, i waste my time with playing games dalam tab dan juge iphone. there are few games yang memang saya addicted gile to it.


1. BUBBLE PARADISE


level 1 - 30

level 31 - 60

level 61 - 90

level 91 - 120

level 131 - 150


2. CANDY CRUSH SAGA









yang bubble paradise tu saya dah level 136. tapi yang candy crush saga tu baru level 29. stuck kat situ. besenye saya main game time balik dari sekolah jap. then sambung time nak tido. kalu wikend plak agak kerap dok mengadap game ni.


memang addicted gile la kat game2 ni. ada lagi sbnrnye game lain cam PONON DLX tu. then DIAMOND DASH saya layan juge. TEMPLE RUN pon ok. UNBLOCK ME and WORD SEARCH pon main. sume games kanak2 ribena yang saya main tu tapi ape nak di kisahkan. yang penting bile main game ni, saya rase stress saya hilang. heeee~


** korang pon cube2 la. syok oo main games ni sume. sangat meralitkan. hehehe. and kadang2 ada jugak saya folow games kat fesbuk contohnye cam kat fuh lega apps ni. try la. enjoy!




0 juri awam:

Post a Comment