:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

ntah kenapa saya rase dengki



ntah kenapa saya rase dengki
bila orang sekitar saya dapat baby boy.
ntah kenapa saya rase dengki
bila orang sekitar saya dapat anak sulong lelaki.
dan 
ntah kenapa saya rase dengki
bile orang sekitar saya dapat anak yang boleh menjadi imam dulu.




kalu saya tengok kawan2 peknen, takde la rase dengki gile *sebab sekarang dah positif sikit bab peknen*. tapi bile saya tau jek kengkawan saya tu dapat baby boy, terus rase dengki gile.! hape punye peel la ni.!


ke mungkin
sebab saya suke baby boy lebih dari baby girl?
mungkin
sebab saya rase anak lelaki lebih senang di jage?
or 
mungkin
sebab anak lelaki lebih besar tanggungjawab pada parentsnye?




ntah la. walopon bile gi pasaraya, baju baby girl lebih mengancam berbanding baju baby boy, tapi tak tau kenapa, hati saya masih tetap berkate, 
"i would like to have anak lelaki dulu baru anak pempuan"
dari dulu2, dari zaman baru kenal ape erti kapel kot saya dah berimpian gini. gatal sungguh saya.! hahaha.




best la kalu boleh main request2 gitu kan? tapi masalahnye, peknen pon tak lagi ni. dah ada hati berangan nak anak laki dulu baru anak pempuan. gedik.! hahaha. 


erm, mohon jangan di hentam saya kerna angan2 tak pasti saya ni. ngehehe. doakan saya dan suami boleh capai impian ni is better i guess. maseyyyyyyy.


dapat yang cam gini terus pon takpe. aamiin.


**entri di tulis lepas rase dengki membuak2 yang timbul hasil tengok gambar baby boy kengkawan kat pesbuk. juge hasil dengki yang dah lame terpendam bile tau kazen bakal dapat baby boy akhir bulan 2 ni. dan perasaan dengki melampau2 bile jiran sebelah rumah saya baru jek bersalinkan baby boy kol 3 petang tadi. ooh, ape punya jahat hati ni. tak patot. tak patot.



1 juri awam:

Anonymous said...

Very nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to say
that I've truly enjoyed surfing around your weblog posts. In any case I'll be subscribing for your rss feed and I hope you write once more soon!


Feel free to visit my webpage: quantrim Slimming
my web site > quantrim tablets

Post a Comment