:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

sedangkan



sedangkan orang yang hari2 duduk serumah dengan hubby pon ada yang tak peknen lagi.
sedangkan orang yang sokmo bertempek dengan hubby pon ada yang tak peknen lagi
sedangkan orang yang hari2 jumpe hubby pon ada yang tak peknen lagi


SO


ape nak susah hati kalu diri sendiri tak peknen lagi?


bukan saya dok serumah dengan hubby pon.
bukan saya sokmo bertempek dengan hubby.
and bukan saya hari2 jumpe hubby.


dah namenye PJJ. paham2 jela. huahuahua. 

 eh, kenapa ada je orang PJJ dengan hubby tapi dia peknen?

haaaaa, itulah namenye REZEKI. itu rezeki mereka. rezeki kami belom sampai lagi bab anak2 ni. 

ada paham?


** penat lah layan orang yang tak sabar2 nak tengok anak saya ni. haha. eh, positif. positif. positif. one day nanti insyaAllah saya akan berkeadaan seperti di bawah juge.
aamiin.






4 juri awam:

Anis_Apis said...

Faham sangat perasaan cik dida ni...kt pn pjj huhu

cikdidasyuhada said...

same ea? anis pjj hubby dok mane? kite hubby dok bintulu. huuuu

Intan Ahmad said...

ii cik dida, jln2 jumpa blog kamu... btw i pun pjj gak... faham perasaan kite yg sesame pjj ni.. xde org lain ble fham melainkan org yg merasa pjj ni kan.. biarkanla mulut mereka yg x fham2 tu trus berkata-kata huhuhuhu ~betabah ;) ~

cikdidasyuhada said...

hai intan.

em, sedang bertabah ni walaupon kengkadang rase down. huuu

Post a Comment