:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

tandas


ye. tajuk sangat keji. tapi keji tak keji, memang kene akuila bahawa ni la antara tempat keperluan manusia. yela. kalu tandas takde, kau sanggup gi membuang di semak samun? haruslah tidak kan? hahaha.

kenapa tajuk entri ni tandas?

kerana saya telah mendapat tugas baru di sekolah. nak tau ape tugas saya tu? 

tugasnye ialah

-
-
-
-

GURU TANDAS. eh, silap. GURU YANG MENYELIA TANDAS. 

kene selia tandas2 guru dan juge tandas2 budak. hebat tak tugas baru saya? hebat tak? hebat tak?
warghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...!!


erm, tandas pon cikgu yang kene selia. partner saya, k.ma tu cakap kami ni cikgu tandas. sorang lagi jadi cikgu tong sampah sebab kene selia tong sampah. ooh, apekah maknenye sume ni? sobsobsob~


kene selia then wat report based on this.




k.ma dah taip format report tu. lebih kurang camni lah nanti.



pengetua mintak wat laporan  yang bergambar day by day. tapi kami tak start lagi sebab minggu ni bizi. start next week la kootttt. ngeee. 

nampaknye lepas ni, selain daripada menjadi guru kelas, guru bahasa inggeris, guru puteri islam, sekarang pangkat saya naik lagi dengan penambahan jawatan baru ni. bukan senang tau nak dapat jawatan ni. kan. kan. kan? huahuahua


dengan kebizian yang dah ada sekarang ni, maka bertambah lagi lah kebizian yang ada. kene la ari2 meronda check tandas. ohhhhhhhhhhhhhhhh...! *im speechless every time i think about that.!*


so, cume nak cakap, pada sesape yang kate jadi cikgu ni senang jek kejenye di mane kejenye cume bersenang lenang masuk kelas ngajo bebudak, TOLONG LA DIAM jek.! cikgu zaman sekarang dah pegang most of the occupations. kerani, nurse, accou tant and many more la. so jangan banyak bunyi ye. sekeh pale kang.! hahaha.


** walopon rase tak bape suke dengan tugas baru ni, tapi saya cube mempositipkan diri. insyaAllah akan cube menerima dengan ikhlas dan akan berusaha menjalankan tugas yang di amanahkan dengan baik. insyaAllah. doakan saya.!



0 juri awam:

Post a Comment