:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

cucuratap



dulu pernah tulis pasal cucuratap kat sini.

seronok bace cite die. walopon die slalu kate cite die tu hyperbola sangat sweetnyem tapi saya suka. beselah. bajet diri jiwang kan. hahaha.

then one day, die close blog die.

oh mai.! diri rasa kosong sebab dulu2 slalu bace blog and cite2 die lagi2 kalu tgh stres. penghilang stress tu. hehe.

dan

setelah beberapa lama termimpi2kan karya beliau
setelah setiap hari log in blog smate2 nak cek blog beliau
dan setelah feelinag nak bace karya beliau menbuak2 sampai rasa mengidam


akhirnye 

saya memberanikan diri mengemail beliau.

and a day after peristiwa mengemail itu, beliau balas email saya.!



saya super duper triple excited sebabnye:


1. cik cucur balas email saya.! mohon korang jangan jeles. miahaha.
*padahal beliau berlambak2 lagi balas email orang lain. saya jugak yang prasan lebih. ekeke*


2. cik cucur dah buke blog die.! weiii..! excited plus tacing sampai rase nak leleh ni wei.! rase nak sengih sampai tlinge. eh, tapi memang sengih dah pon cume tak sampai ke tlinge sebab mulut kecik. eh, ok. merepek.


yang pentingnye, nak gitau, lepas ni boleh la sengih sorang2 lagi. and alhamdulillah. takde lah kes leleh air liur nnti. hahaha.


thanx sangat2 cik cucur.! i love you lah.! agak2 kalu saya cakap saya ngidam nak jumpe cik cucur, cik cucur caya tak? mohon percaya. hehehe.


**entri di post lepas dah beberapa lama di simpan dalam draft sebab line tenet slow hamat.!

0 juri awam:

Post a Comment