:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

selamat datang ramadhan.



alhamdulillah.
ramadhan datang lagi.

tahun ni ramadhan kedua saya sebagai menantu, isteri dan kakak ipar. dan tahun pertama sambut ramadhan sebagai ibu.
*walopon belom beranak, kire berstatus ibu jugak la sekarang. hehe*


niat ramadhan tahun ni in sha Allah nak puasa penuh. dan semoga anakanda saya boleh bekerjasama dalam hal ni.


anakanda bertahan ye. kite belajar puasa sama2 biar cukup sebulan k?


semalam berbuka dengan hausmet dan jugak anakanda. balik meeting terus gi bazar kat kampung raja.


orang tak ramai lagi masa saya dan kawan saya gi. baguslah. takyah bersesak2. hehe.


sedapnye la hai tengok makanan2 and hidu bau2an kat situ. tapi sebab pikir taknak membazir, terpakse la saya menahan diri dari borong banyak2.


ni hasil borongan semalam.


bawal percik rm8 sekor.
*beli sebab rase terliur. kalu takde anakanda, memang takkan beli la*


gulai terung rm1.
*hasilnya saya kene simpul biawak di pagi ke 2 ramadan. huhu*


nekbak rm2 3 ketul.
*kuih wajib di bulan ramadan. hohoho*


air nyior pior rm3
*tak cukup la air banyak ni. wuuu*


puding kalerful rm1 2 ketul
*beli sebab tergoda tengok kaler tu*


ni yang dah kat umah.

nasi

kurma ajwa lagi tu. hehe

dan ni yang mak hausmet bawakkan untuk kami.


gulai ayam

dan ni lah menu penuh kami semalam.

banyak kan?
*tapi gulai ayam, bawal percik dan gulai terung jadi menu bersahur juge*


**harini nak balik berbuka kat umah umi lak. mau request macam2 dengan abah. hohoho. tengkiu anakanda sebab bertabah semalam. :)




2 juri awam:

Wahnan Asliyam said...

Selamat berpuasa dida!! ^_^ selamat berpuasa jugak baby dida..hehe..

Cikdida Syuhada said...

hehe. tq auntie hajar. selamat berpose jugak.! :)

Post a Comment