:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

mood raya sudah on.!




harini dah ramadhan 23.

lalunya mood raya saya sudah on.!

bile nak gi sekolah, asal on je radio, tak kire stesen mana pon, mesti terpasang lagu raya. tu yang makin membuak2kan nafsu beraya saya ni. hehe.

semalam last day mengajar sebab harini ada majlis bersalam-salaman dan bahagi duit raya kat bebudak. takyah ngajar dah. yeeyyy..!!

and i cant wait for friday as hubby will be home. tak sabarnye.!!

tahun ni beraya di terengganu. turn belah saya pulak sebab last year dah belah hubby. tak sabar nak gi braya dengan hubby kat kampung abah. maklumlah, raya first belah situ dengan hubby. boleh la memenatkan hubby bile braye dengan YB din ni. ekeke.

harapnya tahun ni adik saya yang dok mesir tu balik. katenye taknak balik tapi sebab sana huru-hara sangat sekarang, aboh umi suruh balik. kalu die balik kire complete la femli kami. sebab tu mintak sangat2 die balik. abang, tak balik takleh duit raya k? *umpan sket.! hehe*


nah.! layan lagu raya sket lah.! ni antara lagu2 raya pebret saya. nak amik mood raya ni kannnn.. kikiki.








banyak lagi sebenarnya. tapi kalu letak sume, kang jela2 lak entri ni. haha.


SELAMAT HARI RAYA KORANG.! MAAF ZAHIR BATIN ANDAIKATA ADA SALAH SILAP SAYA KAT AWAK2 SUME.  


**tema raya tahun ni? tunggu dan lihat. baju kaum adam dan hawa femli haji din memang sama je. boria katenye. hehe. 


4 juri awam:

izaFiza said...

okey..sy pilih lagu indahnya beraya di desa..hehe..

Cikdida Syuhada said...

best lagu tu op? hehehe

~misshuny~ said...

samala..hani suka lagu azlina aziz..nk taw dak,MUA bertandang dulu pas mekap hani dye ckp muka hani mcm azlina aziz..pulakk..ase xsama pun..rse macam neelofa la(haha mintak lempang)

Cikdida Syuhada said...

hahaha. hani, same la.. tp dgn azlina aziz la. bkn neelofa. kikiki..lagu die mendayu2 kan?

Post a Comment