:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

kenduri doa selamat



kenduri doa selamat untuk saya dan adik yang nak spm di buat pada 14.9.2013 haritu. hubby balik. kebetulan cuti hari malaysia. lame sikit la cuti kononnye. so boleh la buat. hari jumaat malam sampai terus gi kat kambing.








then gi makan. 




esoknye kemas2 umah and prepare tempat. makanan tempah je. 




sempat jugak gi shoping kat mydin pagi tu.




balik dari mydin tengok tempat dah ready.





hubby tolong letak kuah.





before solat hajat, ibu and daddy posing dulu. hehehe





antara tetamu yang hadir.






golongan pembantu yang lapar. haha








makanannya.



gulai kambing.

last but not least.

baby bump ibu dah nampak. means anak ibu ni dah besar. hehehe.






gambar diri sendiri posing harus ada. haha. ingat nak amik skali dengan hubby. tapi mase ni beliau tido. kepenatan buat itu ini. next time la amik gambar dengan beliau. tapi bile?? huhu


sampai malam jugak kenduri ni. malam tu pakcik makcik je datang. saya tolong2 jugak umi basuh barang2. phew.!! memang penat gile. dan akibatnye? hari ahad tu MC sebab tak larat sangat. hahaha.


**majlis doa selamat dah selesai. semoga segala urusan mengandung dan melahirkan anakanda dipermudahkan. tak lupa untuk adik yang nak spm tu. moga2 di senangkan segala urusan. aamin.

2 juri awam:

Wahnan Asliyam said...

lamenye x singgah..^_^ baby bump da besar. seronoknyee!!.. moga selamat semuanya dida..^_^

Cikdida Syuhada said...

skg x smpt nk update sgt hajar. bz n x larat. huhu. tq. moga2 dipermudahkan sumenye. aamin..:)

Post a Comment