:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

ctg dan kami



cerita ahad 2 minggu lepas.

saya tak sihat. and sampai kol 12 tengah hari, saya prasan baby cume gerak sekali je. sangat la bimbang mase tu. so terus gi kk yang biasa saya gi check up. and misi kat situ check. terus refer kat kk kuala besut kene suruh buat ctg untuk check jantung baby ok ke tak. dalam2 tak larat tak sihat tu, gi jugak sebab bimbang kat anak.


jumpe doktor and doktor suruh ikot staff nurse gi wat ctg tu. nasib dah kenal staff nurse tu. die cakap dengar sore saya pon dah tau saya tak sihat. so anak saya maybe stress and jadi tak bergerak sangat. mase tu saya batuk teruk. plus demam and selsema.


so buat la ctg sambil suhu badan di ambil. ctg tu buat dalam 10 minit. baring jek atas katil. and saya almost tertido sebab penat. hehehe.


lepas dah check sume, jumpe doktor lagi. doktor cakap jantung baby normal so takde masalah. cume baby maybe tereffect dengan ketidaksihatan saya jela. dapat mc 2 hari. hehe




sempat jek sengih. memang gile kamera la die ni.!!

ape itu ctg??

boleh tengok video ni.



and boleh baca kat sini.



**doakan anak saya sihat dan selamat ke akhirnya. aamiin.

2 juri awam:

Wahnan Asliyam said...

Jaga kesihatan leylok...moga sihat dan selamat sampai masanya..^_^

Cikdida Syuhada said...

in sha Allah. tq doakan kami..:)

Post a Comment