:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

hari raya aidil adha 2013






beraya di belah husband. tapi tak gi sembahyang raya pon sebab sekarang masalah pembuangan air sangat melampau so hubby suruh dok umah je. sekarang memang asik ke tandas je keje saya. hahaha.


hubby gi sembahyang raya around 8 am. balik around 9 am. then ada femli potoshoot jap.
























lepas dah siap bergambar baru die and adik2 lelakinye ke tempat sembelih lembu. saya tak ikot jugak. tunggu umah je. so gambar lembu kene sembelih takde la. heee.


petang balik ganu plak sebab flight hubby ke bintulu dari ganu. balik terus ke umah ayah ki. lepak sana jap. lagipon femli saya sume dok umah ayah ki lagi.

dengan rayyan. anak spupu saya. 





lepas magrib baru balik. phew! penat ok. walopon tak gi tengok orang sembelih lembu, tapi perjalanan balik ke ganu tu buat saya penat. malam tido tak sedar ape dah. haha.


**tahun depan la amik gambar lembu. huehuehue.



0 juri awam:

Post a Comment