:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

charlie jahat.!



at 36 weeks. kene serangan si charlie kat lengan kanan.

ingatkan kayap. nebes kejap.! bukan ape.kalu kayap umi cakap panas. nanti takot efek kat anak je. so cepat2 gi klinik. tapi doctor kate bukan kayap. tu kesan serangan charlie. 

ni jadinye.

 
 



masa baru2 kene.




second day kene.


ni ubat yang doc bagi.



bile sapu jadi shiny2 gitu.


macam luka kene jahit pon ada kan?



akirnye, lepas dah 2,3 hari dok letak ubat, gini la jadinye. berparut di lengan. nasib dah kawen, kalu tak, hilang rm500 tau.! hahaha.


saya ni kire bernasib baik sebab realize and gi klinik awal2. kawan2 cakap besenye charlie ni buat tempat die lalu tu jadi menggelembung. so saya gugel la. Ya Allah, takot tengok.!

ni antara contohnye :






takot kan? jahat betol si charlie ni.! kalu nak kenal, ni rupe die.






boleh baca lebih lanjut pasal beliau kat sini.

saya tak prasan plak kat kuarters tu ada ke tak beliau ni. kalu yang semut hitam tu ada la. doc kate die banyak dok kat area kelapa sawit or sawah padi. and kuarters saya tu kirenye dekat jugak la dengan sawah padi. datang dari sana la kot.


**papepon. sekarang saya dah ok. kat lengan parut pon dah agak hilang. trauma kejap sebab incik charlie ni.! moga2 tak kene lagi. aamiin.



0 juri awam:

Post a Comment