:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

kronologi kelahiran sang puteri (part 2)




tapi dalam bentuk pictures je. 


warded

labour room 2. tempat peristiwa sejarah ni terjadi.

muka tahan sakit tunggu hubby.
*kalu dah namenye suke bergambo, sakit pon sempat je snap pic*

doktor tengah struggle  

muke bengkak

her first moment with me.

berehat atas ibu.

sedang membuktikan beliau mempunyai suara yang lantang.

im a MOTHER

her first moment with daddy

daddy tengah azan and iqamatkan beliau.

lena anak ibu tido di spital

doktor datang wat check up

muke bermalam di sepital

mantuk. masih ikot jadual dalam perot. sehari selepas lahir.

day 1 : si bulat

day 1 : sedap lah tido.!

day 1 : tido lagi la.

day 1 : im a sexy girl

day 1 : dah kene bungkus

day 1 : hidung saya kembang lah.!

day 1 : saya dah nak kuor dari sepital.

day 2 : my first day at umah nekmi and toki.

day 3 : tido

day 3 : sexy
day 4 : nak teman ibu gi mengurut.

day 4 : ondaway gi umah tukang urut

day 4 : sedap la tido.

day 4 : kene ganggu dek ayah chik and ateh tengok je

day 5 : ayah chik kate saya body builder

day 5 : rambut kene trim dengan ateh

day 5 : anak daddy

day 5 : lali

day 5 : sedap dok atas ibu

day 5 : daddy and i

day 6 : dress first saya. kene lawa2 sebab nak gi bersunat

day 6 : ateh nak gi kelas sempat pegang baby

day 6 : kesayangan ateh

day 6 : beradu di bawah kelambu

day 7 : bearrrr..!

day 7 : nekmi kata saya pakai baju angkasawan

day 7 : daddy nak botakkan saya

day 7 : saya tengah di botakkan

day 7 : gigih daddy saya ni tau.!

day 7 : botak pon botak lah. tido lg sedap.

day 7 : oh my hair.!

day 7 : lambatnyeeee siap.!

day 7 : finally. saya dah officially botak. hehe

day 7 : botak pon lena tido ok.

day 8 : koyaaaa

day 9 : nak gi klinik cek kuning

day 9 : senyuman seindah suria

day 9 : balik dari klinik. kunng kurang sikit.

day 9 : walopon botak, saya tetap pilih pink..!

day 9 : takde orang amik tau pasal saya.!

day 9 : lalu saya tido lah.!

day 10 : misi timbang and cakap saya dah 3.75kg. membesar dengan sihat hasil susu ibu yang sedap.! yeah.!


** semoga anak dara ibu and daddy membesar dengan sihat sempurna. aamiin.



0 juri awam:

Post a Comment