:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

kening yang mahal



Oleh sebab kening afia kurang nampak, maka saya telah membuat keputusan untuk lukis kening beliau dengan celak. Lagipon umi cakap kalu lukis dengan celak, nanti kening yang tumbuh tu akan ikot kening yang di lukis. 


Masalahnye, kening yang di lukis tu sebelah tebal sebelah nipis. Katenye si budak botak tu asik bergerak2 aje kepalanye masa saya lukis keningnye. Acaner tu? Kang tumbuh kening ikot yang di lukis tu, abis lah anak saya tu. Haha. 


jad tambi sebab tersedu





Lepas lukis kening tu, memang kaw2 la afia kene gelak dek saya and adik saya. Hubby cakap dah macam lelaki dah anak die. Siap panggil boboy. Haha. Cik atin afia lak cakap cam shin chan. Mahal betol kening afia kan? Hehe.


pasrah je anak ibu kene conteng kening. Haha


**papepon, moga2 kening asli afia nanti cantik and tak cacat cam kening yang saya lukis tu. Haha. Aamiin.


4 juri awam:

Dell said...

wau. mmg betul pun org tua cakap kalau cukur kening, nanti lebat. ;) hehe. comelnya~
:)

Cikdida Syuhada said...

Kite x cukur pon. Just lukis blk. Heee

IMaH said...

Baru tau petua lukis kening baby supaya nnti kening dia tumbuh elok. hehe..slama ni xtaupun. Apapun comel!

Cikdida Syuhada said...

Hehe. Bleh la try nnt..:)

Post a Comment