:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

magicnye menjadi seorang IBU



Ape yang magic?

1. Kemagikkan itu sangat terasa bile kau jaoh dari anak, beliau menangis and bile kau dekat dengan beliau, terus beliau diam. Peh, rase diri ini sangat di sayangi dan di perlukan oleh anak. 


2. Bile anak lapar, cume kau aje yang boleh menghilangkan kelaparan itu. yela. Orang lain mane nak boleh bagi hasil tenusu pure kat beliau. Kau aje yang ada kuasa itu. Dan lagi pula melihat reaksi si anak yang lali kekenyangan itu amatlah menakjubkan. Bukankah itu magik namenye? Keskeskes.


3. Magiknye menjadi seorang ibu adalah pabila dulu kalu kau tido, siang ke malam, kalu dah penat sangat, ape pon kau tak kisah. Tapi sekarang, anak bunyi "ekkk" sikit, tangan anak bergerak sikit terus mate kau celik 360 darjah celcius tak kire penat tak penat mantuk tak mantuk. Eh! Macam suhu plak main celcius2 ni. Haha. Tapi tula hakikatnye. belom kire lagi yang bangun kol 3,4 pagi sebab nak basuh berak anak and terus stay up sampai subuh. Sumpah! Kalu takde anak, memang takkan jadi peristiwa magik gitu.


**kesimpulannye, memang menjadi seorang ibu ni merubah saya, in sha Allah, menjadi lebih baik. Tengkiu Allah atas kurniaanMu ini.


Ibu and afia first selfie photo

Ibu menten sengih kalu bergambo. Afia lak sedap je tido.

Ibu and afia






0 juri awam:

Post a Comment