:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

afia sebulan. dua bulan. tiga bulan. empat bulan. lima bulan.


sekarang memang tak sempat nak singgah sini. Tab plak rosak. bekalan internet sangat susah sekarang. huuu.

Ni curi mase jap kat sekolah.

Afia dah 5 bulan. How time flies. Cepat.! Ibu is the rindu time afia sebulan. afia dua bulan. afia tiga bulan. afia 4 bulan.

entry ni dah lame di tulis tapi baru nak update. kuakuakua. mari lihat beza afia dulu dan sekarang.


mase lahir

sucinye muke anak ibu ni.


sebulan.


pipi labuh.! mase ni afia kene rashes @ cemar peluh.


dua bulan.

pipi masih labuh. tido atas rocker baru beli time ni.


tiga bulan.


muke garang. putih2 tu bedak sejuk sebab mase ni afie kene kenan gatal.


empat bulan.


dah pandai senyum. muke pon dah manis sikit.


lima bulan.

ni namanye muke tak sabo nak tunggu orang ajak gi jalan2.


kesimpulannye? berat badan dah 2kali ganda. tinggi dan lilitan kepala pon dah meningkat. muke pon dah manis sikit. sebab dah reti senyum kan. hehe.


**5 bulan update dalam satu entry. khelasss kan? ni bukti saya amat bizi. hahaha. beza tak afia dulu dan sekarang? heee...






0 juri awam:

Post a Comment