:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

afia first solid food



31.05.2014. sabtu. 12.30pm.

afia started to eat her first solid food. 

saya buatkan afia puri avocado + susu saya. 

avocado tu saya just lenyek2 je sebab beli yang dah masak. (dah 2 hari beli buah tu. ibu excited lebih okeh.! hahaha). tapi tak reti nak bajet bape banyak afia makan so agak banyak saya buat. (half buah avocado). air saya bagi air zamzam.






whats her reaction? ni hah.!






nak tengok reaksi yang lebih clear? 


video


** suke tengok muke2 afia time makan. nampak gaya macam suke makan. adakah akan membesar seperti abinye?? (sebab ibu slimmm.. hahahahahah...!!)


2 juri awam:

cplud miera said...

assalam dida. dok tau pong ade blog yer. ommey ngat afia ;)

Dida Syuhada said...

wslm. ada lame doh tp x la aktif sangat. hehe

Post a Comment