:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

terengganu babywearers gathering


5.9.2014. Friday.

Akirnye berjaya menjoinkan diri dalam gathering mak2 yang berbabywearing. Sumpah rase excited gile..! Walopon mule2 tu takot and malu, tp bile dh gi, rase best plak. Hihi.

Sampai2 terus capai wrap. Rakus sungguh. Hahaha..!

First style yang di try adalah front cross carry (nama penuh style ni aku lupe plak. Panjang sangat. Kahkahkah)











Dah siap wrap2 tu, terus terasa takmo cabut. Bestnyeee..! Rase macam tak pakai carrier pon. Afia rase ringan je doo gitu. Jatuh hati. Berkenannnnnyeeeee..!

Haa.. Lepas tu gigih plak blajo style double hammock. Yang ni aku memang ingat namenye sebab susah ooi nak ikat ni. Sampai lenguh belakang sebab membongkok. Huhu










Tengok. Afia rilek je bermain2 kat belakang tu. Ibu panggil nak posing pon buat dek je. Hepi la tu kene gendong. Hehe.

Then blajo back carry using patapum aku tu dengan sebetolnye. 





Adik aku pon dah teracun same. Dok sebok nak gendong anak sedara die tu jugak. Hehe.


Yang ni adik siap cakap macam galas beg sekolah..nasib la afia ooi..! Jadi beg sekolah ateh dah..=_=



Haa.. Ni dia otai2 babywearer ni. Yg depan tu kak salma yg belakang tu kak asla. Tengok dorang wrapkan baby, mak aihhh.. Macam senang gile. Bagi aku wrap, sengih kerang busuk terus. Hahaha.!



Gambo last. Tapi aku takde pon sebab adik need to ease himself. Gambo ni aku kebas kat grup terengganu babywearers. Kalu korang orang terengganu and berminat nak join group ni, jomla.. Banyak ilmu leh dapat tau.. (Promot group. Hahaha)





**Ok. Dah balik dari gathering tu, aku jadi teringat2 la plak kat bebesachi wrap tu. Hubbyyyyy... I love youuuuu.. Bebesachi satuuuuu..! Kehkehkeh.!

0 juri awam:

Post a Comment