:: togeder geder ::

Daisypath Friendship tickers

Setahun setengah



18months today. Setahun setengah harini. 


Peel makin macam2. Tantrum makin kuat. Makan makin kurang. Main makin lasak.


Bile afia start tantrum, ibu kadang2 rasa give up nak handle afia sorang2. Rasa cam ibu yang teruk pon ada sebab tak reti nak kontrol anak sendiri. Bile afia ngamok, nangis2.. Dengan ibu skali nangis. Syahdu oo tengok anak gitu. Huuu..

Sempena dah umkr setahun setengah harini ni, ibu doakan afia jadi anak yang sabar. Anak yang solehah. Anak yang mendengar cakap ibu abi. Anak yang tak banyak peel. Semoga afia senantiasa bijak dan akan selalu menjadi penenang hati ibu. Aamiin.

*Yang dah tanye2 bab adik afia tu sabo jela. Tunggu afia cerai susu dulu ye.

3 juri awam:

Hamelia Hamid said...

Zahraa haritu tantrum masa mula2 dapat tau nak dapat adik je...hihi..alhamdulillah afia pun dah membesar dengan sihat walafiat ,,, :)

Dida Syuhada said...

emi gitau dia camne? afia dah ok skit skarang. x tantrum sangat dah.

Hamelia Hamid said...

selalu cakap2 ngan dia elok2 yg dia nak jd kaklong...xlame pastu dia cam faham dah hehe

Post a Comment